تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802446820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر روحانی روز چهارشنبه به آذربایجان شرقی سفر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار آذربایجان شرقی برنامه های سفر استانی هیات دولت را تشریح کرد، دکتر روحانی روز چهارشنبه به آذربایجان شرقی سفر می کند تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی دیدار دکتر روحانی با مردم تبریز و استان را اصلی ترین هدف سفر هیات دولت اعلام کرد و گفت: دیدار عمومی رییس جمهوری با مردم از ساعت نه و 45 دقیقه قبل از ظهر روز چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه تختی تبریز آغاز می شود.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری، اسماعیل جبارزاده درگفت و گوی زنده تلویزیونی، به سایر برنامه های سفر استانی هیات دولت اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان، روحانیون، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از جمله برنامه هایی است که با حضور رییس جمهوری در این سفر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این که مردم آذربایجان به میهمان نوازی شهره هستند، گفت: همواره در سفرهای مسوولان نظام به استان شاهد استقبال بی نظیر مردم از آنها بوده ایم و این استقبال ها به نوعی حمایت از نظام و انقلاب و راه مقدس شهداست.
وی با بیان این که امروز دنیا هر حرکتی را که در جمهوری اسلامی اتفاق می افتد به دقت رصد می کند، افزود: مردم ما در هر مقطعی نشان داده اند که حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و ان شاءالله در سفر رییس جمهوری به تبریز هم این پشتیبانی را نشان خواهند داد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که جمهوری اسلامی در شرایط خاص و ویژه ای قرار دارد، خاطر نشان کرد: امروز نظام اسلامی رو در روی استکبار جهانی قرار گرفته و هرچه پایه های مردمی نظام تقویت شود تاثیر مهمی در تحقق اهداف انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد داشت.
جبارزاده با بیان این که تبریز همواره در تاریخ انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده است، افزود: ان شاءالله با حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید باردیگر تاثیرگذاری تبریز و آذربایجان در حمایت از انقلاب و تقویت نظام اسلامی در برابر زیاده خواهان اثبات خواهد شد.
وی با بیان این که تمام هم و غم ما این است که خادم خوبی برای مردم قدرشناس آذربایجان باشیم، گفت: امیدواریم سفر استانی هیات دولت سفری پرخیر و برکت برای استان باشد و مردم استان شاهد دستاوردهای این سفر در روزها و سال های آینده باشند.
وی اعلام کرد: وحدت و صمیمیت خوبی بین مسوولان استان حاکم است و این فضای همدلی باید با شور و نشاط مردم همراه باشد تا بتوانیم آذربایجان را به سر ایران تبدیل کنیم.
وی همچنین با بیان این که از یک ماه پیش بررسی و ارزیابی پروژه های نیمه تمام استان در حال انجام است، گفت: همزمان با سفر استانی هیات دولت، تعدادی از این پروژه ها که امکان بهره برداری از آنها وجود دارد، افتتاح و عملیات اجرایی تعداد دیگری از پروژه ها با دستور رییس جمهوری آغاز می شود.
جبارزاده اضافه کرد: فهرستی از پروژه های استان که امکان بهره برداری از آنها در دو سال آینده با تخصیص اعتبارات مورد نیاز وجود دارد، تهیه شده که در این سفر تقدیم رییس جمهوری خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین از اعزام نمایندگان ویژه رییس جمهوری به شهرستان های استان خبر داد و گفت: نمایندگان دکتر روحانی مسایل و مشکلات مربوط به هر شهرستان را بررسی خواهند کرد.
جبارزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران، گفت: یکی از برنامه هایی که برای سفر استانی دولت پیش بینی کرده بودیم جشن قهرمانی تیم تراکتورسازی همزمان با دیدار عمومی رییس جمهوری بود که متاسفانه با اتفاقات پیش آمده این امر محقق نشد و جای این برنامه در این سفر خالی است.
وی با تاکید بر این که پیگیر قضایای پیش آمده از طریق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم، افزود: شخص رییس جمهوری در جلسه هیات دولت و پس از گزارش وزیر ورزش و جوانان نسبت به بررسی دقیق موضوع و برخورد قانونی با خاطیان دستورات لازم داده اند و ما نیز تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
جبارزاده اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم در فرصت مناسب دیگری از تمام ورزشکاران استان به ویژه بازیکنان تیم تراکتورسازی قدردانی کنیم، هرچند تراکتورسازی از نظر ما همیشه قهرمان است و از آن حمایت می کنیم.
1756/1352/



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن