تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندان باید به یک مرکز ثقل تربیتی و آموزشی تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران زندان باید به یک مرکز ثقل تربیتی و آموزشی تبدیل شود خبرگزاری پانا: مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با تاکید بر ارتقاء حقوق زندانیان استان، گفت: برنامه‌های فرهنگی در زندان‌های مازندران بیشتر شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 11:21

خبرگزاری پانا+شادمان+حقوق زندانیان

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران فعلی شادمان در جلسه کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه حقوق شهروندی برای همه اقشار جامعه باید با جدیت درنظر گرفته شود، اظهار داشت: باید این حقوق برای زندانیان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه بیشتر تعریف شود.
وی افزود: زندان باید به یک مرکز ثقل تربیتی و آموزشی تبدیل و برنامه‌های فرهنگی و اشتغال‌زایی در این مکان‌ها باید تقویت شود.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به اینکه زندانیان آموزش دیده فنی و حرفه ای و فرهنگی در این مکان‌ها دیگر وارد زندان‌ها نشدند، تصریح کرد: از وجود خیران برای ساماندهی زندانیان آزاد شده در حوزه اشتغال و تکمیل نیازمندی‌های آنان باید استفاده شود.
شادمان با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی زندان‌های استان باید افزایش یابد، افزود: بسیاری از فعالیت‌های ورزشی در زندان‌های مازندران باید سامان یابد.
وی با تاکید بر تسریع در خدمات‌رسانی نهادهای امدادی و اورژانس مازندران در حوزه بهداشتی و درمانی به زندانیان ، تصریح کرد: سازوکارهای تسریع در ارائه خدمات سلامتی به زندانیان باید اتخاذ شود.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به اینکه دانشگاه‌های استان باید پایان‌نامه‌های دانشگاهی خود را به مقوله بهداشت و سلامت زندانیان بیشتر اختصاص دهند، افزود: باید بتوانیم از طریق نتایج این پژوهش‌ها، نسبت به افزایش سطح سلامت این جامعه هدف آسیب‌پذیر گام برداریم.  
 
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن