تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820409739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوروشي: نمي دانم کدام سياست باعث شد دسترسي ها به يکباره در تبريز قطع شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۵۲ق.ظ)
ناراحتم اما کاري مي کنم که کي روش حتما مرا ببيند کوروشي: نمي دانم کدام سياست باعث شد دسترسي ها به يکباره در تبريز قطع شود موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، واقعا معلوم نشد که به يکباره مسير بازي در تبريز ميان تراکتورسازي و نفت به کدام سمت رفت که جام از اين شهر پرکشيد و در اصفهان روي دستان شاگردان حسين فرکي در سپاهان اصفهان بالا رفت. سيامک کوروشي بازيکن نفتي ها که هنوز شوکه اتفاقات ورزشگاه يادگار امام است با ما از اتفاقات اين بازي و ناراحتي خودش بابت جاي نداشتن در ليست کارلوس کي روش مي گويد و اينکه حسابي روي جام حذفي حساب باز کرده اند.
از بازي پرحرف و حديث شما در تبريز برابر تراکتورسازي شروع کنيم...
بازي که خيلي خوب بود و تماشاگرپسند که همه هواداران و آنهايي که در ورزشگاه بودند يا در خانه از ديدن اين مسابقه لذت بردند.
خوب به گل رسيديد اما به يکباره چه شد که 3 گل خورديد؟
بله ما طبق استراتژي که داشتيم در همان دقايق ابتدايي بازي توانستيم به گل برسيم و برنامه ريزي ما روي استفاده از ضدحمله ها بود اما 2 گل خورديم که حسابي نيمه اول را براي ما بحراني کرد. بين دو نيمه منصوريان در رختکن نکات کليدي را به بچه ها گفت و آنجا قرار شد که ديگر گل نخوريم اما بازهم روي يک اتفاق و در حاليکه سوار بازي بوديم حريف دروازه ما را باز کرد. بعد از 10 نفره شدن تراکتوري ها ما بر فشار حملات خود اضافه کرديم و گل هاي خورده را جبران کرديم.
با گلزني تو و پادواني و در کنار اينکه خيلي هم فرصت از دست داديد، شايد يکي از آنها گل مي شد الان جام را با خودتان به تهران آورده بوديد؟
بعد از گل سوم ما که چيزي براي از دست دادن نداشتيم حمله هاي خودمان را بيشتر کرديم و ديديد که همه کار کرديم تا جبران کنيم و خدا را شکر روي حرکت من و پادواني بازي به تساوي کشيد اما در ادامه چند موقعيت توسط خود من و ارسلان مطهري و ديگر بچه ها از بين رفت که اگر يکي از آنها گل مي شد الان به قول شما شايد ما جام را با خودمان به خانه آورده بوديم.
واقعا چه اتفاقي افتاد که تراکتور به يکباره فکر کرد قهرمان شده و به دفاع پرداخت؟
در نيمه دوم کلا شرايط طوري بود که انگار همه چيز قطع شده و نمي دانم اين چه سياستي بود که هيچ دسترسي وجود نداشت. به تراکتوري ها آنجا گفتند بازي 2-2 شده و آنها هم به خيال اينکه با اين تساوي به قهرماني رسيدند به يک بازي تدافعي دست زدند که بعد متوجه شدند چه اشتباهي کردند. واقعا عجيب بود که چه کسي اين حرف ها را به نيکت تراکتور منتقل کرد و اينطور روي بازي دو تيم تاثير گذاشت و به راحتي جام تقديم سپاهاني ها شد.
يعني در تيم شما کسي نبود که تراکتوري ها را متوجه اين اشتباه کند؟
باور کنيد جداي اينکه همه چيز در ورزشگاه قطع بود و صدا به صدا هم نمي رسيد و از آن طرف هم اطلاعات غلط باعث شد که باز ما تحت تاثير پنداشت تراکتوري ها بابت قهرماني آنها قرار بگيرد.
با اين ديدگاه بعداز سوت پايان بازي شرايط چطور شد؟
خيلي ناراحت بوديم چون با ديدگاه اينکه سپاهان مساوي کرده و دوم شديم به رختکن رفتيم واين مساله که به عنوان يک مدعي جام يکي از آنها را به اين راحتي از دست داديم و مي ديديم جلوي چشم ما دارند چشن قهرماني مي گيرند حسابي ناراحت مان کرده بود. صحنه قشنگي نبود اما به رسم ادب به چند بازيکن تراکتور تبريک گفتيم و با چشماني گريان به رختکن رفتيم.
منصوريان چه حالي داشت؟
علي آقا که خيلي ناراحت و عصباني بود نه به خاطر بچه ها بلکه به خاطر وضعيتي که به وجود آمده بود با اين حال او هم به مربيان حريف و بازيکنان آنها به خيال اينکه قهرمان شده اند اين مساله را تبريک گفت.
با اين شرايط اوضاع تيم در آستانه بازي حساس برابر الاهلي عربستان و جام حذفي برابر ذوب آهن چطور است؟
بازي هاي سختي داريم هم در آسيا و هم در تک بازي جام حذفي. جداي بازي آسيايي خودمان فتح جام حذفي براي ما مقابل ذوب آهن بسيار مهم و مشکل است. چون ذوب آهن مي خواهد دومين جام را به اصفهان ببرد و واقعا تيم خوبي هستند و مثل نفت تيم جوان با تجربه اي دارد. باور کنيد اگر ذوبي ها يک مقدار زودتر به خودشان آمده بودند الان يکي از مدعيان اصلي قهرماني در هفته آخر ليگ بودند اما جام حذفي براي نفت است. در مورد بازي با الاهلي هم بايد همينجا در آزادي کار را تمام کنيم و با دست پر به عربستان برويم.
فکر مي کني نفت بتواند روند پيروزي برابر تيم هاي عربستاني را حفظ کند؟
ما همانطور که گفتيد الشباب را در بازي رفت و برگشت برديم و تمام تمرکز ما روي اين 2 بازي وبازي حذفي است. اتفاقي زيبايي است که همين روند پيروزي برابر تيم هاي عربستاني را به عنوان تيمي که اولين حضورش را در اسيا تجربه مي کند حفظ کنيم و هم اينکه به مرحله بعدي صعود کنيم.
ذوبي ها همانطور که گفتي روي جام حذفي به عنوان دومين جام اصفهان به شدت حساب باز کرده اند و به همين خاطر به زمان برگزاري جام حذفي و عقب افتادن به خاطر حضور شما در اسيا معترض هستند؟
چرا؟
چون معتقدند شما در کوران مسابقات هستيد و آنها بازي هاي شان تمام شده و نمي توانند باتيمي دوستانه بازي کنند؟
اين چه حرفي است! ذوبي ها در اين وسط فرصت استراحت دارند و يک بار خودشان را جاي ما بگذارند که چه شرايطي را طي مي کنيم. مباحث اينکه ما نماينده ايران هستيم ولي استراحت به نفع آنهاست نه ما که اين همه فشار را بابت حضور در 3 جام تحمل کرديم و تنها تيم ايراني هستيم که اين همه بازي طي يک فصل انجام داده ايتم.
مسئولان فدراسيون فوتبال از تو مدارک گرفته بودند اما چه شد که دعوت نشدي؟
بله خيلي اميد داشتم که در اين اردو چون مدارکم را گرفته بودند حضور داشته باشم اما وقتي ديدم نيستم ناراحت شدم. آن هم در جايي که از تيم هاي ته جدولي در پست هاي مختلف بازيکن دعوت مي شود. با اين حال من 3 سال پيش هم دعوت شدم اما يک مصدوميت اجازه نداد که خودم را در تيم ملي ثابت کنم اما نااميد نيستم و خودم را در اينده حتما ثابت خواهم کرد تا هرطور شده من را ببينند.
راستي قرارداد تو امسال با نفت تمام مي شود چه تصميمي داري؟
اجازه بدهيد ببينيم شرايط به چه صورت است اما بايد آينده را ديد و ببينيم شرايط نفت چگونه است و قرار است چه کسي هدايت اين تيم را فصل آينده برعهده داشته باشد. با اين حال در کنار مباحث مالي و بررسي شرايط، ماندن علي آقا خيلي مي تواند روي تصميم بچه هاي تيم بابت ماندن در نفت تاثيرگذار باشد.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن