تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813351930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقف واردات سالانه کالاي ته لنجي در بنادر خوزستان تعيين شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۴۰ق.ظ)
سقف واردات سالانه کالاي ته لنجي در بنادر خوزستان تعيين شد موج- ناظر گمرکات خوزستان سقف قانوني واردات سالانه کالاي ته لنجي يا ملواني در سال جاري در بنادر جنوبي خوزستان را بيان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا جعفري، ناظر گمرکات خوزستان، افزود: هر شناور تجاري فعال در بنادر خوزستان در طول سال مي‌تواند شش بار و هر بار تا سقف 40 ميليون ريال کالاي مجاز وارد کشور کند.
وي با بيان اينکه گمرک ملزم به دريافت حقوق گمرکي از کالاي ملواني نيست، افزود: واردات کالاي ته لنجي طبق ضوابط تعيين شده از سوي گمرکات و براساس فهرست کالاهاي مجاز صورت مي‌گيرد.
ناظر گمرکات خوزستان با بيان اين که گمرک با همکاري استاندارد و بهداشت اجازه ترخيص کالاي ملواني را مي‌دهد، افزود: کالاي ملواني قطعا بايد مجوز بهداشت و استاندارد را دريافت کند در غير اين صورت اجازه ترخيص از سوي گمرک صادر نخواهد شد.
ناظر گمرکات خوزستان با بيان اينکه عمده واردات کالاي ته لنجي از بنادر خرمشهر، آبادان و سجافي هنديجان صورت مي‌گيرد، افزود: امسال نيز به منظور رونق اقتصادي بنادر خوزستان و ايجاد انگيزه بيشتر براي فعاليت اقتصادي شناورها، واردات کالاي ته لنجي به صورت قانوني و براساس مصوبه هيات دولت صورت مي‌گيرد.
جعفري با تاکيد بر اين که کالاي ته لنجي قاچاق محسوب نمي‌شود، افزود: هر کالايي که با نظارت مستقيم گمرک و يا پرداخت حقوق گمرکي وارد کشور شود کالاي قاچاق محسوب نمي‌شود.
کنسروجات، پوشاک، پتو و شيرينجات و نوشابه و اقلام بهداشتي مهم‌ترين کالاهاي ته لنجي در بنادر خوزستان را تشکيل مي‌دهد.
در سال‌هاي اخير برخي از صاحبان شناورهاي تجاري در بنادر جنوبي خوزستان خواستار افزايش سقف واردات کالاي ته لنجي شده بودند.
استان خوزستان هشت بندر فعال عملياتي دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن