تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813048513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین نقشه وضعیت میدان نبرد القلمون


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آخرین نقشه وضعیت میدان نبرد القلمون بیروت – ایرنا – واحد رسانه جنگ مقاومت حزب الله لبنان نقشه آخرین وضعیت میدان نبرد القلمون را که از حدود دو هفته قبل آغاز شده است، منتشر کرد.


به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، این نقشه بعداز اظهارات شنبه شب سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در باره نبرد القلمون و موفقیت های بزرگ بدست آمده در آن به ویژه حمایت از شهرک ها و روستاهای مرزی لبنان، منتشر شد.
در این نقشه مناطقی که در منطقه القلمون در دو بخش سوری و لبنانی بعداز حملات رزمندگان مقاومت و ارتش عربی سوریه و فرار تروریست های تکفیری آزاد شده اند شامل بلندی ها و قله هایی با بیش از 2400 متر ارتفاع از سطح دریا مشخص شده است.
مهمترین و راهبردی ترین بلندی ها و قله های آزاد شده قرنه النخله ، جبل الباروح ، مرصد الزلازل، العطین و طلعه موسی و گذرگاه وادی الفتله هستند.
در این نقشه مناطقی هم که همچنان در اشغال عناصر مسلح گروه های تروریست تکفیری داعش و جبهه النصره قرار دارد، با رنگ آبی مشخص شده است.
این دو گروه که اکنون عرصه بر آنها تنگ شده ، با یکدیگر درگیر شده تا بر مساحتی بیشتر از مناطقی که همچنان در اشغال آنها قرار دارد، سیطره یابند و بیشتر این مناطق، بلندی های شهرک عرسال در شمال شرق لبنان می باشد.
براساس این نقشه رزمندگان مقاومت و نیروهای ارتش عربی سوریه تاکنون حدود 330 کیلومتر مربع از مناطق اشغالی القلمون را آزاد کرده اند که حدود 90 کیلومتر مربع آن در داخل خاک لبنان و بقیه در داخل خاک سوریه است.
خاورم ** 1324



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن