تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815408392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین تحولات میدانی سوریه از القلمون تا حلب


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


پیشروی های ارتش ادامه دارد؛
آخرین تحولات میدانی سوریه از القلمون تا حلب
در جبهه شمالی سوریه نیز تلاش گروه های تکفیری برای پیشروی در منطقه عملیاتی باشکوی و حندرات با هدف تغییر معادلات این جبهه ناکام ماند.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، تلویزیون الاخباریه سوریه گزارش داد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت امروز در دستاورد نظامی تازه، بر ارتفاعات عسال الورد در منطقه مرزی قلمون میان سوریه و لبنان سیطره یافتند.  
بنا بر این گزارش، با این عملیات چهل وپنج کیلومترمربع از ارتفاعات قلمون از تکفیری های داعش و جبهه النصره پاکسازی شد.  
همچنین در جبهه شمال غرب سوریه نیز آخرین خبرها حاکی از آماده شدن نیروهای ارتش و مقاومت برای پیشروی به سمت جسر الشغور است. بشار اسد رییس جمهور سوریه هم در مراسمی برحتمی بودن آزادی این منطقه از چنگ تکفیریها تاکید کرد.  
در جبهه شمالی سوریه نیز تلاش گروه های تکفیری برای پیشروی در منطقه عملیاتی باشکوی و حندرات با هدف تغییر معادلات این جبهه ناکام ماند.  
سرباز سوری که در جبهه شمالی حضور دارد ، به خبرنگار صداوسیما گفت : ما الآن در باشکوی در عمق منطقه دشمن هستیم، در طرف راست ما روستای رتیان قرار دارد، تمام تلاش تکفیریها برای پیشروی در اینجا ناکام ماند.  
سرباز دیگری هم گفت: اینجا پر از توپ جهنم تکفیری هاست، آنها با این سلاح می کوشند روحیه ما را تضعیف کنند اما ما با قدرت اینجا ایستاده ایم.   
توپ جهنم یا همان کپسول های گاز خانگی هدیه روزانه تکفیریها برای نیروهای ارتش ومقاومت در این محور عملیاتی است.  
محور عملیاتی باشکوی - حندرات در نزدیکی جاده ارتباطی حلب به ترکیه روند کمک رسانی از ترکیه به گروه های تکفیری در بخش هایی از شهر حلب را با مشکل جدی روبرو کرده است و از این رو این محور در بهه شمالی سوریه اهمیت راهبردی دارد.   511



۱۷/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن