تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه جنگ در يمن اقدامي ديوانه وار است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ادامه جنگ در يمن اقدامي ديوانه وار است
این وضع نشان می دهد که جنگ در یمن گسترده تر شده است و طرف های مختلف یمنی نمی توانند به این جنگ پایان دهند. ادامه این جنگ به سود یمنی ها نیست و باعث تخریب هر چه بیشتر این کشور می شود.
کد خبر: ۵۰۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ - 17 May 2015


کارشناس سیاسی یمنی گفت: ادامه جنگ در یمن اقدامی دیوانه وار است.

عارف الصرمی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین از صنعا درباره اوضاع انسانی در یمن گفت: در سایه آتش بس بشردوستانه شاهد درگیری های مرزی و نقض این آتش بس در مرزهای عربستان سعودی و یمن هستیم و به صورت کلی می توان گفت شاهد آتش بس در استان های تعز، عدن، مارب و ضالع نبوده ایم.

این وضع نشان می دهد که جنگ در یمن گسترده تر شده است و طرف های مختلف یمنی نمی توانند به این جنگ پایان دهند. ادامه این جنگ به سود یمنی ها نیست و باعث تخریب هر چه بیشتر این کشور می شود.

نیروهای ائتلاف می گویند هدف از این عملیات برای نجات دولت یمن از چنگال ایران است ولی این عملیات باعث ویران شدن یمن و زیرساخت های آن شده است.

این که بخواهیم یمن را با ویران کردن آن نجات دهیم یک اقدام دیوانه وار است.

وی درباره کنفرانس ریاض میان برخی از گروه های یمنی گفت: به صورت ظاهری هدف از برگزاری این کنفرانس برای پایان دادن به جنگ در یمن اعلام شده است.

در صورتی که کنفرانس ریاض نتواند به جنگ علیه ملت یمن پایان دهد، برگزاری این کنفرانس اقدام بی نتیجه ای بوده است.

همه در یمن باید تلاش کنند این کشور از جهنم جنگ نجات یابد. باید از طریق گفتگو و راه حل سیاسی به این جنگ پایان داد. در صورتی که طرف های درگیر بر خودسری و خودکشی سیاسی خود اصرار داشته باشند، همه در یمن زیان خواهند دید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن