تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول نهضت سوادآموزی بروجرد: نهضت سوادآموزی به‌تنهایی قادر به ریشه‌کنی بی‌سوادی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نهضت سوادآموزی بروجرد:
نهضت سوادآموزی به‌تنهایی قادر به ریشه‌کنی بی‌سوادی نیست
مسئول نهضت سوادآموزی بروجرد گفت: این سازمان به تنهایی و بدون مشارکت و همراهی دیگر متولیان امر قادر به ریشه‎کنی بی‌سوادی نیست.

خبرگزاری فارس: نهضت سوادآموزی به‌تنهایی قادر به ریشه‌کنی بی‌سوادی نیست



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علی مرتضی مرادی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: ریشه‎کنی بی‌سوادی در این شهرستان در گرو عزم جدی و جهادی همه مسئولان امر است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر دو هزار و 500 فرد بی‌سواد در این شهرستان شناسایی شده است، ادامه داد: دوره‌های آموزشی سوادآموزی در سه دوره و مقطع برنامه‎ریزی و تدوین شده است.
این مسئول عنوان کرد: بر این اساس دوره سوادآموزی ویژه افراد بی‌سواد معادل 400 ساعت آموزش است که با هدف آموختن خواندن و نوشتن به این افراد برگزار می‎شود.
مرادی اضافه کرد: دوره تحکیم سوادآموزی با هدف تعمیق و تحکیم سواد افراد کم‌سواد برگزار می‎شود که در آن افراد کم‌سواد یا بازمانده از تحصیلات ابتدایی به آموزش پرداخته و سوادآموزی خود را تقویت و تحکیم می‏‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: دوره انتقال نیز شامل 800 ساعت است که از این مجموع یک دوره 600 ساعته حضوری و یک دوره 200 ساعته غیرحضوری برگزار می‏‌شود.
مسئول نهضت سوادآموزی بروجرد یادآور شد: این دوره به مدت هشت ماه برای دریافت گواهینامه تحصیلات آموزشی افراد دارای تحصیلات ابتدایی برگزار می‏‌شود.
مرادی در ادامه به برخی مشکلات پیش‌رو در حوزه سوادآموزی در نهضت سوادآموزی اشاره و خاطرنشان کرد: وجود مدارس تخریبی، نبود امکانات آموزشی و زیرساختی در مدارس روستایی بخش‎هایی از مشکلات موجود در این حوزه در شهرستان بروجرد است.
وی با اشاره به ارائه برخی آمارها که در آن بروجرد به‌عنوان دومین شهر دارای آمار بی‌سوادی بالا در استان لرستان معرفی شده است، تاکید کرد: وجود برخی اشکالات در سامانه ثبت افراد بی‌سواد مشکلات این‌چنینی را به‌وجود آورده و آمار واقعی را منتشر می‎کند.
مسئول نهضت سوادآموزی بروجرد خاطرنشان کرد: این‌گونه عوامل در غیرواقعی بودن آمار بی‌سوادی در این شهرستان نقش‌آفرینی کرده است. انتهای پیام/85013/ج30

94/02/27 - 18:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن