تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد تاکید کرد برنامه‌ریزی برای معرفی داشته‌های فرهنگی به نسل‌های جدید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد تاکید کرد
برنامه‌ریزی برای معرفی داشته‌های فرهنگی به نسل‌های جدید
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: یکی از اهداف اصولی تدوین برنامه‎های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برنامه‎ریزی در راستای معرفی داشته‎های فرهنگی به نسل جدید است.

خبرگزاری فارس: برنامه‌ریزی برای معرفی داشته‌های فرهنگی به نسل‌های جدید



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الله یارمحمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در حوزه معرفی میراث فرهنگی کمتر کار شده است، جشنواره سالانه این هفته در بناهای مختلف تاریخی برگزار می‏‌شود تا از پتانسیل موجود در راستای معرفی بیش از پیش بناهای تاریخی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه سال جاری دوازدهمین برنامه در خانه تاریخی افتخارالاسلام و محل این اداره برگزار می‎شود، عنوان کرد: موزه بروجرد نیز در این روز به صورت رایگان آماده بازدید علاقمندان است.
این مسئول از برگزاری کارگاه نقاشی و سفالگری خبر داد و خاطر نشان کرد: مهمترین هدف از این اقدام آشنا کردن کودکان با موضوعات فرهنگی و انتقال داشته‎های این حوزه به نسل جدید و آینده‌ساز است.
یارمحمدی ادامه داد: در این روز همچنین علاوه بر پخت نان محلی، آش محلی بروجرد تهیه و بین مراحعه‌کنندگان توزیع می‎شود.
وی اضافه کرد: با توجه به کثرت و تنوع صنایع دستی بروجرد در این جشنواره برخی از هنرمندان این صنعت به نمایندگی از دیگر هنرمندان بروجردی گوشه‎هایی از شاهکار صنایع این شهرستان را به طور زنده در معرض دید علاقمندان می‎گذارند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد با اشاره به اینکه بیشترین مخاطب این جشنواره کودکان هستند، افزود: اجرای نمایش خیابانی بخش دیگری از برنامه‎های تدوین شده در این روز را به خود اختصاص داده است.
یارمحمدی تاکید کرد: همچنین نمایشگاهی از کشفیات یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برپا شده و بخش‎هایی از خانه تاریخی افتخارالاسلام که پیش از این به دلیل انجام تعطیلات در معرض استفاده عموم نبوده است، برای بازدید علاقمندان باز می‌شود.
وی حرکت این شهرستان در راستای تقویت حوزه گردشگری را مثبت و رو به رشد خواند و اظهار کرد: بر خلاف برخی اظهارنظرها عملکرد حوزه گردشگری این شهرستان چندان نامطلوب نیست.
این مسئول خاطرنشان کرد: وجود پنج هتل در این شهرستان یکی از زیرساخت‎های تقویت بعد گردشگری و تقویت صنعت توریسم است.
  انتهای پیام/85012/ج30

94/02/27 - 17:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن