تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تونی لیست فصل آینده را به مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ارایه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تونی لیست فصل آینده را به مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ارایه کرد تبریز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز لیست بازیکنان فصل آینده این تیم را به مدیرعامل باشگاه ارایه کرد.


مدیر روابط عمومی این باشگاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این خبر، گفت: تونی اولیویرا قرار است ظرف امروز و فردا مذاکرات نهایی خود را با باشگاه تراکتورسازی انجام دهد.
کاظم شهریاری افزود: باشگاه تراکتورسازی هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با تونی ندارد و تمام شرایط از جمله وضعیت فنی، رضایت دو طرف و همچنین نوع پرداخت های مالی مهیاست تا برای فصل 94 - 95 این سرمربی پرتغالی سکان هدایت سرخ های تبریز را بر عهده بگیرد.
وی با بیان اینکه حضور تونی برای فصل آینده در تراکتورسازی تقریبا قطعی است، اظهار کرد: مگر اینکه درخواست مالی تونی بیش از حد توان باشگاه باشد که در این صورت شاید ادامه همکاری میسر نشود.
تونی اولیویرای 68 ساله از بازیکنان و مربیان مشهور پرتغال است که سابقه هدایت تیم هایی همچون بنفیکا، سویای اسپانیا، بوردو فرانسه، الاهلی مصر، گوانژوی چین، الاتفاق و الاتحاد عربستان و الشارجه امارات را دارد.
وی در دوران بازیگری نیز طی سال های 1969 تا 1978 میلادی برای تیم ملی پرتغال در 33 مسابقه رسمی بازی کرده که حاصل آن یک گل بوده است.
تونی همچنین طی سال های 1968 تا 1981 میلادی در 391 مسابقه برای تیم باشگاهی بنفیکا به میدان رفته که حاصل آن 23 گل بوده است.
جانشینی خوزه مورینیو به سال 2000 در تیم بنفیکا، دستیاری آلکس فرگوسن در منچستریونایتد به همراه کارلوس کی روش و همکاری با استیوگوران اریکسون در جام جهانی 2010 در تیم ملی ساحل عاج از جمله دیگر سوابق مربیگری تونی است.
3038/1756**1379



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن