تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817204338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف و ضبط ۲۵ کيلوگرم مواد مخدر شيشه در اسدآباد همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۵۲ب.ظ)
کشف و ضبط ۲۵ کيلوگرم مواد مخدر شيشه در اسدآباد همدان موج - فرمانده انتظامي استان همدان گفت: با تلاش فرماندهي انتظامي اسدآباد ۲۵ کيلوگرم شيشه و بيش از ۳۰ کيلوگرم مواد پيش ساز از يک باند توزيع مواد مخدر کشف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد مهديان نسب، فرمانده انتظامي استان همدان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسط فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد باند بزرگ توزيع شيشه در استان تهران و استان همدان به ويژه در شهرستان اسدآباد که در حال توزيع مواد مخدر شيشه بودند متلاشي شد و در اين زمينه 5 نفر نيز دستگير شدند.
وي افزود: در اين زمينه 25 کيلوگرم مواد مخدر شيشه از متهمين کشف و بيش از 30 کيلوگرم مواد پيش ساز نيز از اين افراد کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به اينکه برخي از افراد دستگير شده در اين زمينه اهل استان تهران هستند، گفت: اين باند مورد تعقيب فرمانده انتظامي استان همدان بود که در روز گذشته در شهرستان اسدآباد کشف شده است.
وي عنوان کرد: نگاه امسال ما به مساله اعتياد در بحث درخواست‌هاي مردمي است که کشف پيش دستانه، پاک‌سازي مناطق آلوده و همچنين دستگيري خرده فروشان است که در اين زمينه چندين طرح حجمي و موردي در استان همدان اجرا شده و در حال حاضر نسبت به سال گذشته شاهد افزايش 30 درصدي کشفيات مواد مخدر در استان همدان هستيم.
مهديان نسب اظهار داشت: در روزهاي اخير شاهد انجام سرقت مسلحانه در حصار امام خميني (ره) شهر همدان بوديم که با کمک اعضاي بسيج و مردم يکي از سارقين دستگير شد و سه سارق نيز متواري شده بودند که روز گذشته سه سارق متواري شده نيز به همت دايره مبارزه با سرقت هر سه سارق دستگير شدند و دو کيلوگرم طلايي را که توسط سارقان به يغما برده شده بود به مال‌باخته استرداد داده شد.
وي با اشاره به اينکه طلافروشان بايد به نکات حفاظتي توجه کنند، ابراز کرد: بايد طلا فروشي‌ها به صورت متمرکز در يک مکان قرار گيرند و انجام اقدامات بازدارنده مانند ايجاد حفاظ و دوربين مجهز باشند و شاهد اين هستيم که برخي از عزيزان در حفاظت از اموال خود کوتاهي مي‌کنند که فرصت را براي سارق به وجود مي‌آورند.
فرمانده انتظامي استان همدان عملکرد شهرستان را يک عملکرد جهادي و خوب توصيف کرد و گفت: در حوزه سرقت شاهد کاهش قابل توجه آمار هستيم و يکي از شهرستان‌هاي خوب استان به شمار مي‌رود.
وي در مورد ايجاد کلانتري جديد در اسدآباد گفت: مکان کلانتري خريداري شده است و کارهاي نهاييان انجام شده است و در حال بستن قرارداد و انتقال سند هستيم که اميدواريم در ماه‌هاي آينده اين کلانتري نيز به افتتاح و بهره‌برداري برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن