تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان پاسخگو باشند؛ افزایش نگران کننده سوانح پارس جنوبی در یک زمان کوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:استان نیوز: چند وقتی است گوش مردم به شنیدن خبرهای نگران کننده از پارس جنوبی عادت کرده است...
به گزارش «استان نیوز»؛ چند وقتی است گوش مردم به شنیدن خبرهای نگران کننده از پارس جنوبی عادت کرده است؛ خبرهای ناخوشایندی که هر یک از آن استعداد جهانی شدن دارند؛ از آتش سوزی در ساختمان 15 طبقه گرفته تا گاز گرفتگی کارکنان، حریق در انبار یکی از شرکت ها و آخرین مورد آن که به حادثه آتش سوزی در پتروشیمی پارس اختصاص یافت.

نکته قابل تامل در این خصوص نه وقوع موردی چنین اتفاقاتی است بلکه فاصله بسیار اندکی است که بین هر کدام از آنها وجود داشته است. یعنی در یک مدت زمان دو الی سه ماهه، به اندازه تمام حوادث چند سال اخیر در پارس جنوبی سوانح و خسارات وجود داشته است.

انتظار افکار عمومی از مسئولان در پارس جنوبی نه تنها بررسی ابعاد این حوادث است بلکه از آنها انتظار می رود به مردم نیز در رابطه با کم و کیف قضایا پاسخگو باشند که اساساً چرا در این مدت اندک این همه حادثه وجود داشته است و اصولاً سیاست های پیشگیرانه پارس جنوبی در مدیریت بحران ها چگونه است.

از مسئولان پارس جنوبی انتظار می رود تا همانگونه که روزها و ماه های بی خطر را با تمام قوا در رسانه های جمعی تبلیغ و آن را ناشی از عملکرد خوب خود معرفی می نمایند، امروز نیز خود را برای پاسخگویی به افکار عمومی آماده سازند.

پرسنل واحدهای  اطفاء حریق در پارس جنوبی در چند ماه اخیر از پر کارترین نیروها  بوده اند، در حالی که در گذشته چنین اتفاقاتی با این حجم سابقه نداشته است.

لذا به نظر می رسد پارس جنوبی می بایست با انجام اقدامات پیشگیرانه به مدیریت هدفمند در خصوص چنین رویدادهای ناگواری بپردازد، زیرا واقعاً  معلوم نیست اگر اینگونه پیش برود اتفاق بعدی در کجای این منطقه رخ خواهد داد.


27 /2 /1394    ساعت : 11:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استان نیوز]
[مشاهده در: www.ostannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن