تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عجیب ترین کالاهای وارداتی ایران را بشناسید: از قرقره طناب دار تا دریچه قلب


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عجیب ترین کالاهای وارداتی ایران را بشناسید: از قرقره طناب دار تا دریچه قلب
بررسی آمارهای وارداتی در ماه ابتدایی سال نشان می دهد که ایران از برخی کشورهای کم نام و نشان نیز به واردات می‌پردازد و گاهی نام کالاهای عجیبی در لیست واردات جای می‌گیرند.
به گزارش نامه نیوز، طبق اعلام گمرک ایران، در ماه نخست امسال از کشورهایی نظیر لوگزامبورگ، لیختن اشتاین، مقدونیه، گرجستان، بوسنی و هرزگوین، بنگلادش، سری لانکا، سنگال، صربستان، قبرس، فیلیپین و ویتنام به ایران کالا صادر شده است.
بر اساس جداول گمرک ایران، در فروردین ماه سال جاری از کشور لوگزامبورک کالاهایی نظیر روغن جگر ماهی و اجزاء روغن، ویتامین c، قرقره‌های طناب دار بالا کشنده و چرخ‌های بالاکشنده، وارد کشور شده است. در این مدت از کشور لیختن اشتاین کالاهای پزشکی نظیر دریچه قلب، آنتی سرمک‌ها و دیگر مشتقات خونی، لوازم مصرفی آنژیوگرافی و چندین کالا در زمینه ابزارآلات وارد کشور شده است. در فروردین ماه از کشور ویتنام گوشی تلفن همراه، تیوپ برای موتور سیکلت و چند نوع ابزار دیگر وارد کشور شده است. از کشور مقدونیه نیز مصوناعت پلاستیکی به ایران صادر شده است. در فروردین ماه 94 انواعی از چوب از کشور بوسنی و هرزگوین به ایران آمده است. دانه کنجد و دو نوع نخ از کشور بنگلادش به ایران وارد شده است. لوبیای سبز از سنگال؛ چای سیاه تخمیر شده و نارگیل از سری‌لانکا؛ در و پنجره و قطعات منفصله برای تولید تراکتور از صربستان؛ موز آناناس و زیورآلات بدلی از فیلیپین؛ برخی قطعات برای ماشین آلات نظیر بلبرینگ و قندهای خالص از لحاظ شیمیایی از کشور قبرس، در فروردین ماه سال جاری به کشور وارد شده است.

منبع: صدای اقتصاد


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن