تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدابیر ویژه امنیتی در مصر افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تدابیر ویژه امنیتی در مصر افزایش یافت تهران -ایرنا - درپی ارجاع حکم اعدام محمد مرسی و شماری از رهبران اخوان المسلمین به مفتی مصر برای اعلام نظر نهایی، وزارت کشور مصر از اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی خبرداد و اعلام کرد که به نیروهای امنیتی هشدار وضعیت اضطراری داده و درجه آماده باش در سطح کشور افزایش یافته است.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری النشره، به موجب این آماده باش، کلیه مرخصی ها و تعطیلات مربوط به نیروهای پلیس لغو شده است.
همچنین تدابیر امنیتی در اطراف تاسیسات مهم و حیاتی و خیابان ها و میدان های اصلی در سطح کشور افزایش یافته است.
این در حالی است که روز گذشته دادگاهی در مصر پرونده محمد مرسی رییس جمهوری سابق و شماری از رهبران اخوان المسلمین را برای صدور حکم نهایی به مفتی مصر ارجاع داد.
پس از اعلام این خبر، بر اثر یک حمله مسلحانه به خودرو حامل قضات در استان العریش در صحرای سینا، سه قاضی و راننده آنها کشته شدند.
سرکوب هواداران اخوان المسلمین از سوی دولت مصر پس از برکناری محمد مرسی توسط ارتش شدت گرفت و در جریان آن صدها تن از هوادارن مرسی کشته شدند.
عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر از زمان به قدرت رسیدن در سال 2014 ، گروه اخوان المسلمین را تهدیدی برای امنیت ملی این کشور دانسته است. این گروه در حال حاضر در مصر یک سازمان تروریستی شناخته می شود.
شبد**1480** 1095



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن