تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814912563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک توده پنج کیلوگرمی از شکم بیمار برازجانی خارج شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک توده پنج کیلوگرمی از شکم بیمار برازجانی خارج شد بوشهر-ایرنا- در یک عمل جراحی موفقیت آمیز در بیمارستان شهید گنجی برازجان شهرستان دشتستان یک توده به وزن پنج کیلو گرم با قطر 25 سانتی متر از شکم یک بیمار زن خارج شد.


متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری بیمارستان شهید گنجی برازجان شنبه شب در گفت و گو با ایرنا گفت: این توده از شکم یک بیمار خانم 34 ساله که به علت داشتن ادرار خونی به بیمارستان شهید گنجی برازجان مراجعه کرده بود خارج شد.
قاسم صادقی افزود:پس از بستری نمودن بیمار و انجام سونوگرافی و آزمایش های لازم بر روی این بیمار مشخص شد که یک توده ای به اندازه 25 سانتی متر در کلیه چپ این بیمار وجود دارد.
وی اظهارداشت:آزمایش های سی تی اسکن نیز روی بخش هایی از بدن و شکم بیمار انجام شد و مشخص شد که توده ای که منشا آن از کلیه بوده تمامی سمت چپ شکم بیمار را احاطه کرده است.
صادقی اضافه کرد: در ادامه روند درمانی این بیمار طی یک عمل جراحی نادر و سخت توده مورد نظر از روده های بزرگ و کوچک، طحال و عروق اصلی شکم آزاد و با کنترل دقیق خونریزی از بدن بیمار خارج شد.
پزشک معالج با اشاره به اینکه قطر عادی یک کلیه 10سانتی متر است تصریح کرد: توده مذکور حدود پنج کیلوگرم وزن دارد که در بخش پاتولوژی بیمارستان آزمایشات لازم جهت تشخیص دقیق تر و ادامه اقدامات درمانی لازم بر روی آن انجام خواهد شد.
ویگفت:هم اینک حال عمومی و شرایط پس از عمل بیمار رضایت بخش است.
برازجان مرکز شهرستان دشتستان در فاصله 65کیلومتری شرق بوشهر واقع شده است.ک/2
7213/ 6045



26/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن