تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 26 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799890337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: بشریت از ظلم اسلام ساختگی منزجر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر کشور: بشریت از ظلم اسلام ساختگی منزجر است مشهد - ایرنا - وزیر کشور گفت: امروز همه مسلمانان و مردم دنیا و در یک کلام بشریت از ظلم اسلام های ساختگی مطلع و منزجر هستند.


به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه همزمان با سالروز مبعث پیامبر اسلام (ص) در جمع علمای شیعه و سنی استان خراسان رضوی در مشهد افزود: اسلام های غیر اصیل و ساختگی و اسلام های تولید مراکز مطالعاتی، امنیتی و جاسوسی دشمن نظیر القاعده، طالبان، النصره و داعش در مسیر حق و عدالت بعثت، عشق و محبت قدم بر نمی دارند.
وی اظهار کرد: اینگونه اسلام ها آلوده به خرافات، فساد و انحرافات هستند و با شمشیر، خونریزی و کشتار جمعی می خواهند بشریت را به زعم خود به اوج خلوص و بندگی برسانند، در حالیکه اینگونه تفکرات در اسلام واقعی و اسلام ناب محمدی (ص) وجود ندارد.
وزیر کشور گفت: ظلم هایی که امروز در منطقه چه در درون کشورها و چه یک کشور علیه کشور دیگر با بمباران و آتش و خون انجام می شود، با حمایت رژیم صهیونیستی، آمریکا، غرب و ائتلاف سرمستان قدرت و زور شکل گرفته است.
به گفته وی اکنون مسیر سلطه آمریکا و غرب بر مبنای خونریزی و زور است چرا که در ایدئولوژی حاکم بر آنها فطرت، دل، عشق، دوستی و مدارا وجود ندارد و محدوده معرفت شناسی غرب مبتنی بر جهان مادی است.
وی ادامه داد: خواست آنها انشقاق بین مسلمانان و استفاده از ظرفیت های مادی، فروش اسلحه، تشکیل قدرت و تسلط بر مناطق مسلمین است.
وزیر کشور تاکید کرد: باید تلاش کنیم با وحدت، همدلی، همزبانی، یکرنگی و یکدلی با محوریت بعثت، نبوت، معاد و توحید مسیر اسلام واقعی را طی کنیم.
رحمانی فضلی با بیان اینکه ایران اسلامی منادی و پرچمدار اسلام واقعی است، افزود: دشمنان ما نمی خواهند در این کشور وحدت باشد.
وی گفت: ملت ایران با عقلانیت و تجربه تاریخی و مبتنی بر وحدانیت و تحقق ارزش های دینی با هدایت رهبر معظم انقلاب مسیر بعثت را به لطف خداوند طی می کند.
وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم خرافه ها، زوائد،کاستی ها و ناهنجاری ها را در این مسیر اصلاح کنیم و با خلوص و در اوج بندگی، وظایف خود را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه با دشمنانمان در همه عرصه ها مقابله و استقامت می کنیم، افزود: ما اهل جنگ نیستیم اما اهل تسلیم هم نیستیم و بر گسترش ارزشهای دینی از طریق وحدت و انسجام تعهد داریم.
وی همچنین با اشاره به سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: پبامبر اکرم (ص) با تبلیغ ارزش های دینی در زمانی که شبه جزیره عربستان را ظلم و فساد فرا گرفته بود توانست اخلاق مداری، پرچم رحمت و رحمانیت و صلح و عشق را بر بلندای دل های عاشق به اهتزار درآورد.
وی ادامه داد: پیام بعثت اوج بندگی خدا است و بندگی خدا با زور و ستم امکان پذیر نیست بلکه بندگی خدا را باید در دل و تسلیم و اخلاص جستجو کرد.
به گفته وی، دل های جهانیان امروز تشنه محبت و عدالت و آزادی است و حربه هایی که آنان در واژه هایی مانند حقوق بشر و آزادی استفاده می کنند، بخش مجازی همین حقیقت است.
وزیر کشور افزود: ما اگر در مسیر خواست غرب و جهان بینی مادی حرکت کنیم و فکر کنیم که تحقق ارزش های الهی و دینی مبتنی بر زور و خشونت، جنگ و دلارهای کثیف امکان پذیر است باید بدانیم که در دام دشمن افتاده ایم.
رحمانی فضلی تاکید کرد: ما باید قدرت، استقامت و مقاومت خود را با تشکیل امت واحده و قدرتی که دست خداوند پشت آن است شکل دهیم و با تسلط بر قلب ها و جان ها و مقابله با جهل و تعصب مسیر اسلام را باز کنیم.
همایش طلوع همدلی با حضور بیش از 600 نفر از علمای شیعه و سنی استان خراسان رضوی همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص) به مدت یک روز در اردوگاه مازندران مشهد برگزار شد.
2077/3027/6053



26/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن