تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطانی فر: منطقهشهریئری مشگین‌شهر انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سلطانی فر: منطقه"شهریئری" مشگین‌شهر انجام شود
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:‌ باید برنامه‌های ویژه‌ای برای حفاظت از شهریئری مشگین‌شهر انجام و این مکان تاریخی تقویت شود.
به گزارش نامه نیوز، مسعود سلطانی‌فر پیش از ظهر امروز در بازدید از محوطه باستانی شهریئری مشگین‌شهر اظهار داشت:‌ محوطه باستانی شهریئری یکی از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی کشورمان بوده که در سال 1978 میلادی توسط هیئت چالزبرنی شناسایی شده است.


رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این محوطه باستانی را یکی از مناطق بکر و ناب کشورمان دانست و گفت: ‌باید این مکان باستانی مشگین‌شهر به‌طور ویژه ساماندهی و تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه قلعه‌ها و سنگ‌های موجود در این مکان باستانی نشان از قدمت تاریخی و طولانی آن دارد، افزود: باید در حفظ مکان‌ها و آثار باستانی تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم تا این سرمایه ملی برای همیشه در تاریخ جاودان باشد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه منطقه شهری مشگین‌شهر می‌تواند منطقه مناسبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد، تصریح کرد: این منطقه باید به صورت ویژه ساماندهی و بناهای تاریخی و آثار موجود در این محوطه باستانی حفظ شود.




منبع: تسنیم


۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن