تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمران زغبی: پيروزيهای ارتش سوریه، شكست اسرائيل است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عمران زغبی: پيروزيهای ارتش سوریه، شكست اسرائيل است
وزير اطلاع رسانی سوريه تاكيد كرد پيروزی های ارتش این کشور و مقاومت اسلامی لبنان در نبرد با گروههای تروريستی، شکستی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "عمران الزعبی" وزير اطلاع رسانی سوريه تاكيد كرد  پيروزی هاي ارتش سوريه و مقاومت اسلامی لبنان در نبرد با گروههاي تروريستی، زیان و ناكامی بزرگی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود.
زعبی در گفت وگویی تلویزیونی تصریح کرد: پیروزی گزینه نهایی است و تنها گزینه ما به شمار می رود.


وی با اشاره به دستاوردها و پیروزیهای کنونی ارتش سوریه و مقاومت لبنان در منطقه مرزی قلمون گفت: تروریست ها در منطقه قلمون آموزش دیده هستند و سلاح های مدرن دارند و فرماندهانی نظامی کار طراحی (عملیات) آنها را انجام می دهند که ممکن است این فرماندهان ترک یا اسرائیلی یا سعودی و یا قطری باشند.


الزعبی به "ورود هزاران تروریست از خاک ترکیه به شهر جسر الشغور با حمایت و پشتیبانی آتش شدید ارتش ترکیه" اشاره کرد و خروج نیروهای سوریه از شهر جسر الشغور را برای دور کردن نبردها از داخل این شهر به منظور آسیب نرسیدن به ساکنان آن دانست.


وی تاکید کرد: ما برای وحدت سرزمین، ملت و آینده منطقه و گزینه مقاومت و پایداری می جنگیم و آنها برای گسستن منطقه و از بین بردن گزینه مقاومت و پایداری دست بکار شده اند. نبرد بین دو گزینه "اخلاقی و غیر اخلاقی "است. گزینه اخلاقی همان گزینه ای است که پیروز خواهد شد.


الزعبی گفت: راه حل سیاسی برای بحران سوریه پیچیده یا دشوار یا محال نیست بلکه نیاز به یک اراده سیاسی دارد. کسی که خواهان دستیابی به یک راه حل سیاسی ملی است باید بداند که دولت سوریه خواه در خود دمشق یا در مسکو آماده است. 


وی همچنین به تجاوزگری ارتش سعودی علیه یمن گفت: عربستان در یمن شکست خورد، زیرا به اهداف واقعی خود نرسید و قادر به آن هم نیست. صحبت عربستان از پیروزی "سخنی مضحک است نه سیاسی".




انتهای پیام/





اخبار مرتبط

بازداشت 116 تبعه سوريه در عربستان
آزادی الباروح و رأس المعره به وسیله ارتش سوریه
ایران با بازرسی هایی بی نظیر روبرو خواهد شد/ اقدامات نیروی قدس عامل نگرانی است
کارشناس اسکاي نيوز: نشست کمپ ديويد چيز جديدي نداشت




۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن