تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820429284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی: فکر نمی‌کنیم دنیا را به دست آورده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "درد دلم را بگویم، مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود"
هاشمی: فکر نمی‌کنیم دنیا را به دست آورده‌ایم
سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از اتمام مرحله نیمه نهایی لیگ و صعود به فینال گفت: پتروشیمی تیم با شخصیتی است و ما هم فکر نمی کنیم که با یک برد دنیا را به دست آورده ایم.


مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام که در نبرد فینال فصل قبل مقابل پتروشیمی بازنده بود، در فینال لیگ ملی برنده میدان بود و این بار در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست رقیب چند ساله شد، وی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: همه شاهد سختی بازی ها بودند. هر سه مسابقه را به سختی بردیم. بازی هایی که فکر می کردیم در فینال اتفاق می افتند اما شرایط جدول حکم می کرد که در این مرحله باشند. 

وی ادامه داد: پتروشیمی تیمی با شخصیت و شایسته است. بازی کردن مقابل آنها سخت است و حالا هم فکر نمی کنیم با این برد دنیا را به دست آورده ایم یا با یک باخت دنیا را از دست می دهیم. شرایط خوبی پیش آمد و بازیکنان ما عامل اصلی برد بودند. بازیکنان مهرام در این فصل از لیگ ملی به بعد ثابت کرده اند که چقدر دلاور هستند و در شرایط سخت کنترل بازی را در دست دارند.

بازی با پتروشیمی برای ما تمام شد

هاشمی ادامه داد: بازی با پتروشیمی برای من و مجموعه مهرام تمام شد. خوشحالی برای همان نیم ساعت بعد از بازی بود. حالا به فکر فینال هستیم و آنچه که در فکر ما می گذرد به بازی با پتروشیمی یا قبل از آن ارتباطی ندارد. از فردا هم تمرینات خود را برای بازی با دانشگاه آزاد در فینال آغاز می کنیم. 

سرمربی مهرام در مورد حواشی بعد از بازی آخر نیمه نهایی گفت: بهتر است دیگر از حاشیه صحبت نکنیم. اگر درد دل خود را از لیگ ملی شروع کنم که مثنوی هفتاد من کاغذ می شود که به نفع بسکتبال نیست. سعی کنیم که با مفاهیم بسکتبال زندگی کنیم و به حاشیه نگاه نکنیم.

به عقل کسی که پیش بینی می کند، شک کنید

وی در مورد بازی فینال و پیش بینی برد مهرام گفت: اگر کسی از میان مسئولان، مربیان و بازیکنان بخواهد در مورد بازی پیش بینی کند باید در عقل او شک کرد. پیش بینی اصلا ممکن نیست و هر بازی شرایط خود را دارد. وظیفه ما این است که تلاش توام با تعقل انجام دهیم. آنچه اتفاق می افتد، دست خدا است و کسی نمی تواند با آن مقابله کند.

هاشمی ضمن تبریک عید مبعث به مردم ایران در مورد انتخابات هفته آینده بسکتبال نیز گفت: از خداوند می خواهم رئیس فدراسیونی انتخاب شود که در درجه اول تا دهم سلامت و احترام او بر همگان مشخص باشد، افکاری نو را به بسکتبال بیاورد و روزهای خوبی در انتظار این رشته باشد.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

حاتمی: ریسک باخت با این تیم را می دانستم
جمشیدی: خارجی ها هیچ کمکی به تیم نکردند
پایان کار پتروشیمی با تشویق تماشاگران و جنجال پایان بازی
مهرام بدون باخت راهی فینال شد/ساهاکیان موثرترین بازیکن میدان




۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن