تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابديني: هدايتي کنار کشيد تا آقايان متوجه شوند دنيا دست کيست!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: عابديني: هدايتي کنار کشيد تا آقايان متوجه شوند دنيا دست کيست!
مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس گفت: هدايتي از مزايده چهارم کنار کشيد تا آقايان بفهمند دنيا دست کيست.
تسنيم: امير عابديني در خصوص آخرين وضعيت شرکت استيل آذين ايرانيان و هدايتي براي حضور در مزايده چهارم واگذاري باشگاه پرسپوليس گفت: کنار کشيدن هدايتي از مزايده چهارم قطعي است. بهتر است او کنار بکشد تا آقايان بفهمند دنيا دست کيست. در واقع حضور وي باعث شده تب مزايده داغ بماند، مطمئن باشيد ديگران بدين شکل عمل نمي‌کنند.
وي افزود: در بحث واگذاري باشگاه پرسپوليس پوري‌حسيني فقط يک برگزار کننده است و کاره‌اي نيست ضمن اينکه من به عملکرد او اطمينان دارم. متاسفانه شاهديم در هيئت واگذاري افرادي هستند که مسئله اهليت را فقط در مورد هدايتي پيگيري مي‌کنند در حالي که به شرکت کنندگان ديگر کاري ندارند و نمي‌دانند آنها چقدر بدهي بانکي داشته و اين پول را از کجا آورده‌اند؟
نماينده شرکت استيل آذين ايرانيان در پاسخ به اين پرسش که مبلغ بدهي هدايتي چقدر است، تصريح کرد: مبلغ بدهي هدايتي در مرز 100 ميليارد تومان است اما نکته جالب اين است که بدهي‌هاي وي دو بار محاسبه شده، يک بار به عنوان شرکت استيل آذين ايرانيان و يک بار هم به عنوان بدهي‌هاي خودش. ضمن اينکه من يک سوال دارم آيا عجيب است که يک بخش بزرگ صنعتي بدهي بانکي داشته باشد؟
عابديني تاکيد کرد: مي‌گويند هدايتي به دليل بدهي سنگين بانکي نمي‌خواهد در مزايده چهارم شکايت‌کند در حالي که اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد. مگر هدايتي بچه است که نداند چقدر بدهي دارد و با چشم بسته در مزايده‌ها شرکت کند؟
وي در خصوص صحبت‌هاي اخير وزير ورزش که با القابي به طور غير مستقيم هدايتي را خطاب قرار داده بود، اظهار داشت: نمي‌دانم در حال حاضر زمان قاجار است يا آقايان سواد ندارند؟ مگر خود وزير سکه پاداش نمي‌دهد؟ ضمن اينکه نمي‌شود کنار زمين ايستاد و سکه داد چون اجازه نمي‌دهند بايستي و بايد بالا بروي و بازي را ببيني. با اين حساب تعجب مي‌کنم برخي‌ها چطور در اين دولت پست گرفته‌اند.
مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: مگر فراموش مي‌کنند که خودشان دنبال هدايتي مي‌فرستند و مي‌گويند بيا و کمک کن. از پروين بپرسيد وقتي پرسپوليس گرفتار شده بود براي کمک به اين باشگاه به دنبال که آمدند؟ چرا صداي رئيس فدراسيون فوتبال در نمي‌آيد که قبل از آغاز جام ملت‌هاي آسيا به من گفت فدراسيون براي هزينه‌هاي تيم ملي مشکل دارد و برو بپرس آيا هدايتي مي‌آيد کمک کند يا نه؟
عابديني افزود: آيا پرسپوليس براي سفرهاي خود در ليگ قهرمانان آسيا مشکل داشت يا نه؟ براي تيم اميد، براي تيم کشتي چه کسي پاداش داد؟ آيا چنين فعاليت‌هايي در 10 سال گذشته فراموش شده است؟ در چنين مواقعي هدايتي فردي مدرنيته است و متعلق به زمان قاجار نيست؟
وي عنوان کرد: بحث من فقط مربوط به هدايتي نيست بلکه اين است که قدرشناس افرادي باشيم که به فکر ورزش کشور بوده و به هر شکلي که مي‌توانند کمک مي‌کنند. امير حاج رضايي از نظر علمي فرد کمي در فوتبال اين کشور نيست و شخصيت او نيز براي اهالي فوتبال کاملا شناخته شده است اما وقتي فقط نظرش را مي‌دهد به او حمله مي‌کنند.
رئيس پيشين فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: آقايان وقتي جلسه‌اي با پيشکسوتان مي‌گذارند هدفشان اين است که کي‌روش را کوبيده و مقدمات عزل او را فراهم کنند اما چرا يک ماه پيش وي آنقدر عزيز شد که وقتي اعلام کرد نکونام دستيار من و پيرواني هم مدير اجرايي تيم ملي است قبول کردند؟ چه اتفاقي در اين يک ماه افتاد که کي‌روش لمپنيسم، کرواتي، خارجي و سينه چاک مي‌شود؟ بالاخره او سينه چاک است يا کرواتي؟ سوال من اين است چرا وقتي مردم فردي را دوست دارند مي‌خواهيد توي سرش بزنيد؟
عابديني در پاسخ به اين پرسش که آيا براي ماندن يا رفتن کي‌روش وزير ورزش تصميم گيرنده اصلي است يا نهادهاي بالاتر در دولت، گفت: مطمئن باشيد اين تصميم در سطح وزير ورزش است و به هيچ وجه به رده‌هاي بالاتر فکر نکنيد. وقتي تيم ملي از جام جهاني آمده بود برخورد روحاني با کي‌روش را ديدم که با چه روي باز و برخورد گرمي از کي‌روش استقبال کرد. حتي به ياد مي‌آورم در آن مراسم رئيس جمهور به هر يک از ملي پوشان نفري 5 سکه پاداش داد. آقاي گودرزي شما هم وزير همان رئيس جمهور هستيد و در چنين شرايطي چطور از لفظ سکه پراکني و تشابه به دوران قاجار استفاده مي‌کنيد؟
وي در پاسخ به اين پرسش که آيا با وجود اظهار نظر وزير ورزش کي‌روش ماندني خواهد بود يا نه؟ گفت: با توجه به اينکه کي‌روش قرارداد دارد و چند جلسه هم در اين خصوص با مسئولان فدراسيون فوتبال و نماينده وزارت ورزش داشته، در تيم ملي ماندني است اما به دليل آنکه فدراسيون فوتبال بخشي از اختيارات خود را از دست داده اين مربي پرتغالي مديريت نمي‌شود و دچار چند انديشي شده است.
عابديني خاطرنشان کرد: منظور از چند انديشي اين است که يک جا او بايد انديشه خود را با وزارت تطبيق داده، يک جا با اسلاميان و يک جا هم با افکار عمومي. افکار عمومي و اسلاميان با کي‌روش موافق هستند اما وزارت ورزش با وي مخالف است ضمن اينکه الفاظي هم که در مورد سرمربي تيم ملي به کار برد شايسته يک وزير نيست. در اين بين هم دبيرکل فدراسيون مي‌گويد کي‌روش بماند اما در چارچوب مقررات و آيين نامه‌هاي فدراسيون فوتبال بايد مديريت شده و کار کند.




شنبه, 19 ارديبهشت 1394 ساعت 14:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن