تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813115885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه‌های نیمه دوم داربی 80


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حاشیه‌های نیمه دوم داربی 80
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نیمه دوم با حاشیه‌های خاصی همراه بود.
به گزارش نامه نیوز، پیش از اینکه بهنام برزای از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شود، امیر قلعه‌نویی برای دقایقی با این بازیکن جوان صحبت کرد.

با بیرون رفتن عنایتی در حالی که گفته می‌شد امیرحسین صادقی کاپیتان استقلال خواهد بود اما به تشخیص امیر قلعه‌نویی وحید طالبلو بازوبند کاپیتانی را بر دست بست.

در جریان بازی زمانی که میلاد سلیمان فلاح برای گرم کردن پشت دروازه پرسپولیس حضور داشت به سمت طرفداران استقلال رفت و با آن‌ها خوش و بش کرد.

حدود 55 هزار نفر در ورزشگاه حاضر هستند.

امیر قلعه‌نویی به شدت به تصمیمات تورج حق‌وردی اعتراض کرد.

در یکی از صحنه‌ها زمانی که در میانه میدان بازیکن استقلال به زمین خورد در ادامه برزای با سوشا مکانی تک به تک شد اما داور مسابقه آوانتاژ اعلام نکرد و خطای یاران پرسپولیس را گرفت. همین مسئله موجب عصبانیت شدید قلعه‌نویی شد.

وقتی یاران پرسپولیس به گل رسیدند، وحید طالبلو توپ را به میانه میدان برد و روی نقطه شروع بازی کاشت.

هواداران استقلال به شدت علیه داور بازی شعار دادند. پرسپولیسی‌ها برای چندمین بار در این بازی از مواد محترقه استفاده کردند.

زمانی که یعقوب کریمی قصد داشت به میدان برود، در همان لحظه خسرو حیدری اشتباه عجیبی در بازی انجام داد و قلعه‌نویی سریعا از داور چهارم خواست که تعویض را متوقف کند. به نظر می‌رسد قلعه‌نویی قصد داشت کریمی را به جای بازیکن دیگری بفرستد اما اشتباه خسرو حیدری باعث شد تعویض را تغییر دهد و یعقوب کریمی را به جای خسرو حیدری به میدان بفرستد.

در دقیقه 80 زمانی که بابک حاتمی قصد داشت جای خود را به محسن بنگر بدهد، کمی با تعلل این تعویض را انجام داد که باعث اعتراض بهنام برزای شد. داور مسابقه نیز برزای را با کارت زرد جریمه کرد.



منبع: ایسنا


۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن