تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

په په: با نمایش نیمه دوم،یووه را حذف میکنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: په په: با نمایش نیمه دوم،یووه را حذف میکنیم
مدافع پرتغالی رئال مادرید ضمن تمجید از نمایش خوب رئال مقابل والنسیا در نیمه دوم ابراز امیدواری کرد تا روز چهارشنبه با شکست یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان راه یابند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب مقابل والنسیا با تساوی 2-2 متوقف شد تا قهرمانی در لالیگا را عملا به بارسلونا واگذار کند . حالا تنها لیگ قهرمانان است که برای رئال باقیمانده و آنها باید شکست 2-1 از یوونتوس در بازی رفت را روز چهارشنبه در برنابئو جبران کنند.

په په، مدافع مستحکم رئال که زننده یکی از دو گل رئال برابر والنسیا بود، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" بازی را بد شروع کردیم و تاوانش را با دریافت دو گل دادیم. در نیمه دوم اما نمایش درخشانی داشتیم. شک ندارم که اگر همین بازی را مقابل یوونتوس انجام دهیم، به فینال راه خواهیم یافت. قهرمانی در لالیگا دیگر دشوار شده اما باید بخاطر این پیراهن تا روز آخر تلاش کرده و عرق بریزیم."

په په در مورد اعتراضات شدید به کاسیاس در این بازی گفت:" مشکل است در این مورد اظهارنظر کنم. ما همه باهم می بریم و می بازیم. وضعیت ما بسیار حساس شده است."
په په در مورد مصدومیت تونی کروس نیز گفت:" نمی دانم شدت مصدومیت او چقدر است؛ فقط امیدوارم او به بازی با یوونتوس برسد؛ چرا که به او نیاز داریم."



01:14 1394/02/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن