تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819069066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه کرج: خون مظلومان جهان دامن استکبار جهانی را می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خطیب جمعه کرج:
خون مظلومان جهان دامن استکبار جهانی را می‌گیرد
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: خون مظلومان جهان دامن استکبار جهانی را می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: خون مظلومان جهان دامن استکبار جهانی را می‌گیرد



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی – عبادی جمعه شهرستان کرج ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد. آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به شرایط سیاسی روز به ویژه مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: با رهنمودهای مقام عظمای ولایت، مسیر حرکت ایران در حوزه دست‌یابی و استفاده از دانش صلح‌آمیز هسته‌ای مشخص است.
وی تاکید کرد: احدی نمی‌تواند مانع از حقوق مسلم ملت ایران شود و مسئولان نیز باید برای تحقق حقوق مردم تلاش ویژه‌ای داشته باشند.
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: کشورهای غربی و به ویژه سران کاخ سفید سال‌ها است که می‌خواهند در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی سنگ‌اندازی کنند، اما با اتحاد و همدلی ملت ایران و درایت مقام عظمای ولایت نقشه‌های شوم آنها شکست خورده است.
حسینی همدانی بیان داشت: در مذاکرات فعلی نیز نقشه‌های غرب برای تضعیف ایران شکسته شده و ملت ایران اجازه چنین کاری را نخواهند داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل جهان اسلام به ویژه شرایط مردم مسلمان یمن اشاره کرد و گفت: در این رخدادها دست کشورهای غربی به طور کامل مشخص و نمایان است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: کشورهای غربی برای تضعیف امت اسلام توطئه بسیاری را در دستور کار قرار داده‌اند، اما باید بدانند که خون مظلوم دامن آنها را می‌گیرد.
حسینی همدانی تأکید کرد: تلاش استکبار جهانی این است که مانع از توسعه و پیروزی مقاومت اسلامی شود و متاسفانه مراجع به اصطلاح حامی حقوق بشر نیز سکوتی تلخ در برابر رخدادهای ناگوار و شهادت مسلمانان و زنان و کودکان در یمن در پیش گرفته‌اند.
وی در پایان بیان داشت: به طور قطع پیروزی نهایی با مبارزان مسلمان است و خون هر مسلمان مظلومی که بر زمین ریخته شود، دامن‌گیر استکبار جهانی خواهد شد.
انتهای پیام/2302/ذ30

94/02/25 - 16:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن