تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام عيد مبعث، پيام هدايت و همراهي بشر براي رسيدن به کمال و معنويت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۳۷ب.ظ)
امام جمعه موقت خرم‌آباد: پيام عيد مبعث، پيام هدايت و همراهي بشر براي رسيدن به کمال و معنويت است موج - امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: پيام عيد مبعث پيام هدايت و همراهي بشر براي رسيدن به کمال و معنويت است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌ الاسلام و المسلمين قاسم متقي‌نيا ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه در جمع نمازگزاران خرم‌آبادي با اشاره به فرارسيدن عيد سعيد مبعث، اظهار کرد: عيد مبعث عيدي است که علاوه بر آنکه بايد آن را به عنوان بزرگ ترين عيد مسلمانان جشن گرفت، بايد به همان اندازه به مفاهيم ممتاز و بي‌نظير آن نيز توجه شود.
وي افزود: پيام عيد مبعث پيام هدايت و همراهي بشر براي رسيدن به کمال و معنويت است.
امام جمعه موقت خرم‌آباد تصريح کرد: يکي از رسالت‌هاي بعثت پيامبران، همان گونه که خداوند متعال در قرآن کريم به آن اشاره کرده است، اين است که ما پيامبران را مبعوث کرديم تا مردم را به عدالتخواهي هدايت کنند.
متقي‌نيا در ادامه سخنان خود اشاره‌اي به روند مذاکرات هسته‌اي داشت و گفت: مذاکرات هسته‌اي وارد دور جديد و حساس خود شده است. مذاکراتي که طرف‌هاي مقابل آن قابل اعتماد نيستند.
وي بيان داشت: ميدان ديپلماسي يک ميدان نبرد واقعي است، هرگز نبايد به دشمن اعتماد کرد؛ به خصوص در زمينه بازرسي‌ها. سربازان هسته‌اي کشورمان بايد با درايت خود راه را بر اين زياده‌خواهي‌هاي طرف‌هاي غربي و آمريکا ببندند.
امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با اشاره به حکم اعدام شيخ باقرالنمر، روحاني مبارز عربستاني عنوان کرد: اين روحاني بزرگ شيعه يکي از بزرگ ترين علما و مبارزان شيعه است که با برداشتن بيرق ظلم‌ستيزي در مقابل رژيم آل‌سعود به پا خاسته است.
متقي‌نيا در پايان يادآور شد: جنگ ناجوانمردانه يمن جنگي است که با حمايت‌هاي آمريکا و کشورهاي غربي و منطقه، امروز با کشتن زنان و کودکان بي‌دفاع و مظلوم يمني به جنگ شيعه‌کشي مبدل شده است، چراکه هدف رژيم آل‌سعود و حاميانش دسترسي به ذخائر نفتي اين کشور و بستن راه نفوذ و به قدرت رسيدن شيعيان اين کشور و حاکم شدن به ذخائر نفتي آن است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن