تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران تسلیم زور و تهدید نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت: ملت ایران تسلیم زور و تهدید نمی شود رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: ملت ولایی ایران اسلامی تسلیم زور ، تهدید و فشار های امریکای جهانخوار نمی شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله زین العابدین قربانی افزود : همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند : گفت و گوی ایران با 1 + 5 زیر شبح تهدید و ارعاب بی معنی است .
وی گفت : اینکه آنها بخواهند شاخ و شانه بکشند و بگویند که حمله نظامی می کنیم ، همه چیز روی میز است این نمی تواند مذاکره باشد و جوابش همانی است که سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه گفتند.
وی گفت : جای بسی تاسف است که امریکای جهانخوار عمله های کشور های عرب منطقه را در کمپ دیوید جمع کرده تا به آنها تعلیم بدهد چه بکنند و چه نکنند، این نهایت خواری و ذلت است و بعد اسلحه های بنجل خود را به آنها بفروشد تا آنها بمب ها را بر روی مردم بی دفاع یمن بریزند .
قربانی با ابراز تاسف از کشته شدن جمعی از شیعیان در مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم (ع) در جریان بمبگذاری گفت : متاسفانه تکفیری ها به نوعی از سوی دشمنان اسلام فریب خورده اند که برای جنایات آنها هیچ توجیحی نمی توان پیدا کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات ائتلاف عربی به سر کردگی عربستان در یمن گفت : استکبار با کمک سلطه بر رسانه های ارتباط جمعی حق را نا حق و نا حق را حق جلوه می دهد و به این دلیل است که کشتن یک سگ ولگرد در ایران با اعتراض های زیادی روبرو می شود ، اما کشور های مدعی آزادی خواهی و دموکراسی در برابر قتل عام ملت بیگناه یمن که فقط می خواهند خودشان سرنوشتشان را تعیین کنند سکوت کرده اند و هیچ صدای اعتراضی از سوی آنان شنیده نمی شود ، این کشور های مدعی تاکنون هیچ گونه طرفداری از ملت های مظلوم عراق ، سوریه ، فلسطین و یمن نکرده اند .
امام جمعه رشت صدور حکم اعدام برای شیخ نمر از سوی حکام عربستان را محکوم کرد و گفت : اگر این جنایت وحشیانه اتفاق بیفتد رژیم سفاک سعودی از هم می پاشد .
قربانی در پایان خطبه های نماز جمعه از شالیکاران استان گیلان خواست با توجه به کمبود آب ، در مصرف آب کشاورزی صرفه جویی کنند تا فصل کشاورزی امسال بدون حادثه سپری شود . ک/2
6070/1358



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن