تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814608289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انرژی‌زاترین نوشیدنی‌ها کدامند؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

انرژی‌زاترین نوشیدنی‌ها کدامند؟ برای بدست آوردن انرژی مورد نیاز بدن نباید به دنبال نوشیدنی‌های صنعتی رفت بلکه برخی نوشیدنی‌های طبیعی بسیار قوی تر می‌توانند سلامت بدن را حفظ کنند.
 

پژوهشگران در جدید ترین مطالعات خود دریافته اند نوشیدن یک فنجان چای می تواند تنها در عرض 30 ثانیه میزان فعالیت مغز را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. بر اساس تحقیقات، فعالیت های عصبی تنها نیم ساعت پس از نوشیدن چای تا حد زیادی افزایش می یابد.

بررسی ها نشان می دهند، پژوهشگران این اثر را به خاطر وجود آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز و سیاه مشهور به فلاونوئیدها می دانند.

بر اساس آخرین مطالعات محققان دانشگاه نیوکاسل الگوهای «Brainware» پس از نوشیدن چای دارای عملکردهای بسیار قوی و اثر گذاری می شود.

نوشیدن چای هر دو نوع آن سیاه و سبز می تواند همچنین سبب کنترل التهاب بدن، ارتقای عملکرد رگ های خونی و نیز کاهش گرفتگی عروق خونی شود.

چای همچنین باعث کاهش ابتلا به حمله قلبی، عدم ابتلا به دیابت نوع 2 و یا جلوگیری از پیشرفت آن و نیز جلوگیری از بروز پیری در افراد می شود.(باشگاه خبرنگاران)


 


جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 10:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن