تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور /باخت خانگی خزر رودسر مقابل شهرداری تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور /باخت خانگی خزر رودسر مقابل شهرداری تبریز رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و از هفته سوم این مسابقات، تیم خزر رودسر در خانه مقابل شهرداری تبریز تن به شکست داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر پنجشنبه و در یک هوای نیمه ابری با حضور جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد؛ تیم میزبان با نتیجه هفت بر پنج نتیجه را به حریف خود شهرداری تبریز واگذار کرد و نتوانست از موقعیت میزبانی نهایت استفاده را ببرد و تماشاگران غمناک ورزشگاه را ترک کردند.
هنوز بازی روال عادی و طبیعی خود را طی نکرده بود که در همان دقایق نخست 12 دقیقه مفید بازی تیم میهمان به گل برتری دست یافت این گل را علی درویش دروازه بان شهرداری تبریز وارد دروازه میزبان کرد.
وقت نخست با برتری یک بر صفر به سود تیم شهرداری تبریز پایان یافت.
با آغاز وقت دوم بازی سعید رحمتی دروازه بان خزر رودسر در همان دقایق نخست، کار را به تساوی کشاند؛ شوت تماشایی و مهارنشدنی او بدون هیچگونه عکس العملی وارد دروازه شهرداری تبریز شد.
دو تیم در وقت دوم با تساوی یک بر یک زمین بازی را ترک کردند.
با آغاز وقت سوم بازی که بسیار سرنوشت ساز بود، باز هم این تیم میهمان بود که به گل رسید؛ این گل روی یک ضربه کاشته به ثمر رسید و دروازه بان خزر رودسر در دفع آن عاجز ماند و توپ به درون دروازه غلتید؛ این گل را مهران مرشدی به ثمر رساند.
این برتری یک دقیقه دوام نداشت و میزبان، کار را دوباره به تساوی کشاند؛ زننده این گل رضا عباسی بود که توپ را با یک ضربه دقیق وارد دروازه شهرداری تبریز کرد.
در ادامه خزر رودسر به دو گل دیگر دست یافت؛ این گل ها را محمدصادق دهقان و محسن فکوری به ثمر رساندند اما این پایان کار نبود و رودسری ها نتوانستند از گل های خود به خوبی محافظت کنند و در چند دقیقه سه گل دیگر دریافت کردند.
این گل ها را مهران مرشدی دو گل و محمد مرادی یک گل به ثمر رساندند؛ بازی دقایق پایانی خود را در وقت سوم بازی طی می کرد که تیم خزر رودسر نتیجه را به تساوی کشاند؛ زننده این گل محسن فکوری بود .
با شروع وقت اضافه سه دقیقه ای تیم شهرداری تبریز دو گل دیگر نیز وارد دروازه خزر رودسر کرد؛ این دو گل را باز هم مهران مرشدی به ثمر رساند.
تیم میزبان در وقت های پایانی یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد و در نهایت این بازی با برد هفت بر پنج به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.
خزر رودسر با این باخت، سه امتیازی در جدول باقی ماند و شهرداری تبریز با هشت امتیاز در مکان دوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار گرفت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از پایان بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و ما در این بازی فشار زیادی را متحمل شدیم.
شهرام عباسپناه افزود: در مجموع بازی بسیار سختی بود و خوشبختانه توانستیم قدر موقعیت ها را دانسته و پیروز از زمین بازی خارج شویم ضمن اینکه تیم میزبان نیز بازی بسیار خوبی از خود ارائه داد.
سرمربی تیم خزر رودسر نیز پس از پایان بازی در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: ما برای کسب هر سه امتیاز وارد زمین بازی شده بودیم و بیشتر گل هایی که دریافت کردیم، از روی ضربات ایستگاهی بود.
محسن نصرالله زاده افزود: ما در این بازی بر حریف برتری محسوسی داشتیم اما نتوانستیم از گل های زده خود به خوبی حفاظت کنیم و در روزی که مستحق کسب هر سه امتیاز بودیم، نتیجه را واگذار کردیم.
در هشتمین دوره رقابت های فوتبال ساحلی کشور 13 تیم حضور دارند که در یک گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند که در ادامه پنج تیم برتر به مرحله نهایی بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند تا قهرمان لیگ مشخص شود.
شهرستان ساحلی رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
3019/2007



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن