تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818965936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ جوانان گیلان/ برد تیم فوتبال شهرداری رودسر مقابل ملوان جوان رشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ جوانان گیلان/ برد تیم فوتبال شهرداری رودسر مقابل ملوان جوان رشت رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جوانان استان گیلان و از هفته ما قبل پایانی این مسابقات یک دیدار در رودسر برگزار شد که طی آن تیم شهرداری این شهر مقابل ملوان جوان رشت به برتری دست یافت.


به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر چهارشنبه در یک هوای صاف و آفتابی با حضور جمعی از علاقه مندان به این رشته ورزشی در زمین ورزشی شهرداری رودسر برگزار شد تیم میزبان مقابل میهمان خود به پیروزی سه بر یک دست یافت.
دو تیم، دقایق نخست بازی را کمی با احتیاط آغاز کردند اما در ادامه این تیم میزبان بود که فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد و در دقیقه 16تیم شهرداری رودسر موفق به گشودن دروازه میهمان شد؛ این گل از روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر مجتبی رضوی پور به ثمر رسید که دروازه بان حریف هیچ عکس العملی روی این توپ نداشت و توپ وارد دروازه شد.
این برتری یک بر صفر شهرداری رودسر تا پایان نیمه نخست حفظ شد.
با آغاز نیمه دوم باز هم این تیم شهرداری رودسر بود که به گل دوم دست یافت و در دقیقه 51 به دنبال اشتباه محاسباتی دروازه بان تیم ملوان در مهار توپ امیر مستوفی بازیکن شهرداری رودسر از این موقعیت بهره جست و توپ را با ضربه سر و برای دومین بار وارد دروازه تیم میهمان کرد.
تیم میهمان نیز در این دیدار، حریف دست و پا بسته ای نبود و در معدودترین حملات خطرناک نشان می داد تا اینکه در دقیقه 65یکی از بازیکنان این تیم در محوطه جریمه شهرداری رودسر متوقف شد که بلافاصله داور نقطه پنالتی را نشان داد که این ضربه را بازیکن ملوان محمد آبروان به دور از دسترس دروازه بان شهرداری رودسر به گل تبدیل کرد و نتیجه به حداقل کشیده شد.
بازی دقایق پایانی خود را طی می کرد که تیم شهرداری رودسر موفق به گشودن دروازه حریف برای بار سوم شد این گل را باز هم امیر مستوفی با یک شوت سنگین به ثمر رساند و این گل آب سردی بر پیکر تیم حریف ریخت و بازی در نهایت با برتری سه بر یک به سود شهرداری رودسر پایان یافت.
سرمربی تیم ملوان جوان رشت پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم ما در این دیدار از نظر فنی بازی خوبی ارائه داد اما بازیکنان ما در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند و فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند.
عسگر صادقی افزود: گلهایی که در این بازی خوردیم بیشتر از روی اشتباهات فردی دریافت کردیم ضمن اینکه تیم حریف در خانه بازی می کرد و از نظر فیزیکی و بدنی از تیم ما سرتر بودند و توانستند از موقعیت ها بهتر استفاده و نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهند.
سرمربی تیم شهرداری رودسر هم در این گفت گو اظهار کرد: به دلیل حساسیت در بالای جدول، ما بیشتر به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی بودیم و در نیمه نخست از تک موقعیت استفاده و از حریف پیش افتادیم.
ابراهیم میر جاوید کار افزود: ما در این بازی بیشتر در فکر نتیجه بازی بودیم تا یک بازی زیبا و قشنگ و این طبیعی بود چرا که می خواستیم در بالای جدول باقی بمانیم .
وی اضافه کرد: در نیمه دوم از ضعف های تیم حریف در خط کناره استفاده و دو گل دیگر نیز وارد دروازه آنها کردیم .
به گفته میر جاوید کار، هفته پایانی به مصاف اوژن خمام می رویم که در صورت پیروزی یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر جوانان استان خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، در لیگ دسته اول فوتبال جوانان استان گیلان 13تیم حضور دارند که در یک گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند.ک4
3019/6158



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن