تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام کشتی کمک های ایران به یمن، بایکوت خبری این منطقه را شکست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس جمعیت هلال احمر: اعزام کشتی کمک های ایران به یمن، بایکوت خبری این منطقه را شکست قم - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: حرکت کشتی حامل کمکهای هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به یمن در شکستن بایکوت خبری منطقه موثر بوده است.


به گزارش ایرنا، سید امیر محسن ضیایی عصر پنجشنبه در دیدار با تعدادی از مراجع عظام تقلید و علما در قم اظهار کرد:، صدای مردم یمن به جایی نمی رسد و تلاش های ایران برای رساندن صدای مظلوم مردم یمن به جهان تاثیر گذار بوده است.
وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون نفر عضو سازمان جوانان هلال احمر کشور هستند، خاطر نشان کرد: سازمان امداد و نجات نیز در راستای وظایف خود، حرکت کشتی کمک رسانی به کشور یمن را کلید زده است.
به گفته وی قرار است سازمان صلیب سرخ جهانی هفته آینده در ژنو، نشستی پیرامون این مساله برگزار کند.
ضیایی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه این نهاد برای خدمت به انسان ها مرز نمی شناسد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر نهادی مستقل است هر چند که از حمایت های دولتی نیز در قبال ارائه خدمات به مردم برخوردار می باشد.
رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: جمعیت هلال احمر ایران از نظر تعداد داوطلب به جمعیت در جهان اول است.
وی اظهارداشت: آشنایی طلاب با جمعیت هلال احمر و عضویت آنها در این نهاد، فرصت های ارزشمندی برای معرفی اهداف و فعالیت های هلال احمر در سطح کشور و در اصل تبلیغ و برای ارائه خدمت بهتر فراهم می سازد.
ضیایی با اشاره به برنامه ها و هدف های جمعیت هلال احمر تاکید کرد: اهداف این جمعیت منطبق با دین مبین اسلام می باشد و قدم گذاشتن در این راه، عمل در جهت اهداف اسلام است.
وی تصریح کرد: طلاب حوزه های علمیه می توانند در تبلیغ و اشاعه فرهنگ داوطلبی در کشور بسیار موثر و کمک حال این جمعیت باشند و بر اساس هماهنگی با حوزه های علمیه، می توانیم با روزآمد و کارآمد کردن فعالیت ها و با استفاده از روحانیت که بیشتر آنها جوان و باانگیزه هستند، کار تبلیغی مشترک انجام دهیم و در این صورت هلال احمر می تواند حتی تا دور افتاده ترین نقاط کشور به مردم کمک و خدمات رسانی کند.
رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی بر عضویت طلاب در جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: حضور طلاب در حوادثی همچون؛ زلزله ها، علاوه بر ایفای نقش امدادی، زمینه ساز آرامش آسیب دیدگان نیز می باشند.
ضیایی با بیان اینکه هر جا مردم باشند هلال احمر نیز حضور دارد به نقش و فعالیتهای این جمعیت در مناسبت های مختلف در طول سال همچون؛ نیمه شعبان، عاشورا و تاسوعا اشاره کرد و گفت: در کربلا و نجف نیز برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به زائران حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) مراکز مناسبی در حال تاسیس است.
رییس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به استان قم با حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی و عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سید علی سیستانی در ایران دیدار و گفت وگو کرد.
18 تا 24 اردیبهشت ماه، هفته هلال احمر نامگذاری شده است. ک/3
7406/ 6133/**1565



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 413]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن