تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798387974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو سال در ایران دوام آوردم؛ دو سال دیگر هم می‌مانم/ فرد جاه‌طلبی هستم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:
دو سال در ایران دوام آوردم؛ دو سال دیگر هم می‌مانم/ فرد جاه‌طلبی هستم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که دو سال از حضورش در ایران می‌گذرد از عقد رسمی قراردادش با این تیم تا دو فصل دیگر خبر داد.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، دراگان اسکوچیچ عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان اظهار کرد: سال گذشته و در نخستین حضورم در ایران به همراه تیم ملوان به قم آمده بودم که آن زمان به من گفتند چطور می‌توانم در ایران دوام بیاورم ولی بعد از دو فصل حالا زمان پاسخ به آن سئوال آمده و می‌خواهم بگویم توانستم دو سال در ایران بمانم و دو فصل دیگر هم با فولاد قرارداد رسمی بستم.

وی ادامه داد: بازی با صبای قم اهمیت زیادی برای ما دارد چرا که جایگاه ما را در جدول لیگ تعیین می‌کند و شاید پیروزی در این مسابقه ما را به کسب سهمیه آسیایی هم امیدوار کند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: متاسفانه همواره بازیکنان انگیزه خود را در هفته پایانی از دست می‌دهند ولی امیدوارم در بازی فردا تیم ما دچار این مشکل نشود و بازیکنان بدانند که نباید برای تیم فصل آینده و سریع به خانه رفتن مقابل صبا بازی کنند اما از آنها تقاضا دارم این طرز تفکر را نداشته باشند چون ما به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم.

اسکوچیچ با بیان اینکه صبای قم تیم قابل احترام و خوبی است گفت: تمام تمرکزم روی بازی با صبا است و می‌خواهم تیمم با موفقیت لیگ را تمام کند.

وی در خصوص فراز و نشیب‌های تیمش در سه هفته اخیر لیگ اظهار کرد: این اتفاق پدیده عجیبی نیست چون ما در 6 ماه و در دو جبهه لیگ برتر ایران و جام باشگاه‌های آسیا فعالیت داشتیم و علاوه بر آن پیش از سه بازی هفته گذشته که دو امتیاز گرفتیم، هر سه مسابقه قبل از آن را با پیروزی پشت سر گذاشته بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که این فصل برای من تعجب‌آور بود این است که چرا ما زودتر از سه هفته اخیر دچار افت نشدیم؟

اسکوچیچ از تمدید دو ساله قراردادش با فولاد خوزستان خبر داد و افزود: 10 روزی است قرارداد رسمی با باشگاه فولاد امضا کردم و امیدوارم سال آینده موفقیت بیشتری در این تیم کسب کنم.

وی در خصوص اینکه آیا عدم حضور محسن مسلمان در تمرینات فولاد و رفتنش به تهران صحت دارد یا خیر، اظهار نظر نکرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به غایبان تیمش گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان را به غیر از مهرداد جماعتی که هنوز وضعیتش به دلیل مصدومیت مشخص نیست، در اختیار داریم.

اسکوچیچ با اشاره به جایگاه فعلی تیمش در جدول لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به مشکلات فولاد در این فصل که همه فوتبالی‌ها بر آن واقف هستند از رتبه‌ای که در آن هستیم رضایت داریم، اما اگر شانس و اقبال هم همراه ما بود می‌توانستیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم.

وی یادآور شد: در لیگ چهاردهم سه بار تیم ما تغییر کرد و گاهی اوقات حتی سه الی چهار سیستم در بازی‌های خود را تغییر می‌دادیم چون بازیکنان ما به مرور زمان و به خاطر اتفاقات غیر فوتبالی که در طول فصل گریبان‌گیر ما شد از دست می‌رفتند و ما هم فرصت بازسازی تیم را هم نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: لیگ فوتبال ایران کیفیت بالاتری در مقایسه با سایر کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و معتقدم ذخایر و ظرفیت عظیمی در ورزش ایران به ویژه رشته فوتبال وجود دارد که می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق بازدهی خوبی داشته باشد.

اسکوچیچ در خصوص قضاوت داوران ایرانی در لیگ چهاردهم گفت: بعضا پیش آمده در زمان پیروزی‌ها از داوری آن مسابقه رضایت نداشتیم اما باید این حق را به داوران هم بدهیم که مانند ما مربیان و بازیکنان روزهای بدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر تیم قهرمان شود بهترین تیم لیگ ایران است اظهار کرد: من فرد جاه‌طلبی هستم و امیدوارم باشگاه فولاد نیز همانند من باشد تا به همراه هم تیم سال آینده را برای قهرمانی ببندیم.

اسکوچیچ ادامه داد: فصل اخیر تجربه منفی برای من بود و به همین دلیل بی‌صبرانه منتظر فصل آینده هستم.

وی پیرامون حضورش در تیم استقلال تهران گفت: بنده به تازگی با باشگاه فولاد قرارداد دو ساله امضا کردم و با تمام احترام به استقلالی‌ها می‌خواهم در تیمم بمانم./فارس/110



۲۴/۰۲/۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن