تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813279906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار درباره قطعی آب شهرها در تابستان/شرط جلوگیری از جیره‌بندی آب


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هشدار درباره قطعی آب شهرها در تابستان/شرط جلوگیری از جیره‌بندی آب
وزیر نیرو با هشدار به مردم درباره تداوم خشکسالی و لزوم مدیریت مصرف آب، گفت: شرط جلوگیری از قطعی آب، کنترل مصارف از سوی مردم است.
به گزارش نامه نیوز، حمید چیت چیان گفت: همه هموطنان مي‌ دانند که در سال‌ هاي اخير دچار کاهش بارندگي بوده‌ ایم و منابع آب تجديدپذير ما کاهش پيدا کرده و متوسط درجه حرارت هم بالا رفته است.
وزیر نیرو خطاب به مردم با بیان اینکه در صرفه‌ جویی و مدیریت مصرف آب همکاری کنید اظهارداشت: وزارت نیرو تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا آب قطع نشود و شهرها به وضعيتي نرسند که دچار قطعي آب شوند.چیت چیان با اشاره به تداوم خشکسالی در کشور و محدودیت منابع آب افزود: اين عوامل موجب افزايش تبخير و کاهش منابع آبي شده، اما در عوض فعاليت‌ هاي وزارت نيرو براي استحصال آب و انتقال آن بسيار گسترده بوده است.وی گفت: شرط لازم براي اينکه ما بتوانيم از قطعی آب جلوگيري کنيم اين است که مردم مصارف خود را کنترل و محدود کنند و همه مردم در صرفه‌ جويي و مديريت مصرف آب به وزارت نیرو کمک کنند.وزير نیرو تصریح کرد: این وزارتخانه تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا آب قطع نشود و شهرها به وضعيتي نرسند که دچار قطعي آب شوند. چیت چیان درباره مشوق‌ های وزارت نیرو به کشاورزان و صنعتگران همکار براي کاهش مصرف برق در تابستان امسال گفت: ما از کشاورزان درخواست کرده‌ايم در صورت تمايل به اداره‌ های برق مراجعه و قراردادي را امضا کنند که هر روز ۴ ساعت از ساعت‌ های گرم روز موتور برق خود را خاموش کرده و آب از چاه استخراج نکنند تا در مابقي ساعت‌ ها برقي که براي کشيدن آب از چاه استفاده مي‌کنند، برايشان رايگان حساب شود.



منبع: مهر


۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن