تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799469099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در شهرستان رباط کریم: اولین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبرگزاری پانا :اولین جلسه ستاد برگزاری بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان رباط کریم در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ ارديبهشت ساعت 07:36

خبرگزاری پانا+

    به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم ، این جلسه با حضور علی بیگی فرماندار رباط کریم ،امام جمعه شهرستان و مسئولان ، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرستان برگزار شد . فرماندار رباط کریم در این جلسه در سخنانی گفت : حضرت امام خمینی (ره)، شخصیت ارزشمند و عظیمی است که در طول تاریخ، بعد از انبیاء و اولیا، امثال او به ندرت ظهور می کنند. وی در ادامه افزود : امروز آثار و بازتاب اندیشه های امام راحل در ابعاد سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و حتی اقتصادی دنیا متبلور شده و احیاء ارزش های اسلامی ، جهاد با دشمنان بشریت ، نظام سلطه و ستمگران عالم درس بزرگ حضرت امام (ره) به تمام جهانیان است . نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم با بیان اینکه با انقلاب اسلامی سیطره مستکبران در جهان دچار تزلزل شد ، تصریح کرد : آنها در 36سال گذشته همه کار کردند تا با اندیشه امام خمینی (ره) مبارزه کنند ، اما امروز شاهدیم که فرمایشات و پیش بینی های آن بزرگ مرد تاریخ به منصه ظهور رسیده و تفکر امام راحل فراگیر شده است. بیگی گفت : بزرگداشت یاد و نام امام برکات فراوانی دارد که یکی از بزرگترین آنها وحدت و همدلی نیروهای انقلاب است وبا توجه به نامگذاری امسال مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با شکوهتر از سال های گذشته برگزار می شود . وی انتقال افکار و آثار حضرت امام به نسلهای آینده را وظیفه مهم مسئولان و نسل حاضر دانست و تاکید کرد : تهاجم فرهنگی و تهدید نظامی و تحریم اقتصادی همه اینها برای مقابله با تفکر امام بود و اگر بخواهیم جمهوری اسلامی همچنان با قدرت در دنیا بدرخشد ، باید افکار و اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به جوانان و آینده سازان کشور معرفی کنیم. فرماندار رباط کریم با اشاره به نقش بی بدیل رهبری و ولایت فقیه در عظمت و اقتدار ایران اسلامی خاطرنشان کرد : پس از خمینی کبیر ، خلف شایسته اش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جمهوری اسلامی را در همان مسیر نورانی هدایت کرده است و مردم نیز با پیروی از ایشان ، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته اند. وی در ادامه افزود: با گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، اندیشه های حضرت امام(ره) و شهدا را در جامعه ترویج داد و از انحطاط و سقوط جوانان در بعد فرهنگی جلوگیری کرد.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن