تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803125799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضع رسمی دولت درباره طرح توقف مذاکرات


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
موضع رسمی دولت درباره طرح توقف مذاکرات




معاون امور مجلس رئيس جمهور گفت: در شرايط کنوني نياز به طرح سه فوريتي درخصوص مذاکرات هسته‌اي نيست.





خبرگزاری صدا و سیما: معاون امور مجلس رئيس جمهور گفت: در شرايط کنوني نياز به طرح سه فوريتي درخصوص مذاکرات هسته‌اي نيست.
 
مجيد انصاري در حاشيه عيادت از رئيس سازمان انرژي اتمي در پاسخ به پرسشی درباره طرح سه فوريتي شماري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي درباره مذاکرات هسته‌اي افزود: موضوع مذاکرات هسته‌اي مسئله مهم ملي ماست که از آغاز با هدايت‌هاي اساسي و کلي مقام معظم رهبري پيش رفته وخواهد رفت. وي تأکيد کرد: گرچه در جزئيات مذاکرات، طبعاً مسائل فني، اجرايي و حقوقي مطرح است اما مسئولان ذي‌ربط نهايت دقت و تلاش خود را مي‌کنند و قطعاً خطوط قرمزي که مقام معظم رهبري تعيين فرموده‌اند مد نظر بوده و خواهد بود.
 
انصاري گفت: اگر پافشاري بر حفظ همين خطوط قرمز نبود که شامل حقوق حقه ملت ايران، رفع تحريم هاي ظالمانه و زير بار زور نرفتن است مذاکرات 20 ماه طول نمي کشيد وهمان ابتدا تمام مي شد. وي افزود: مذاکرات در اين مدت با شرايط دشوار اما با پايداري، سربلندي و مقاومت تيم هسته‌اي و آقايان ظريف و صالحي و همکارانشان که زحمت بسيار کشيدند و نيز با مقاومت ملت ايران و دولت تدبير و اميد به‌خوبي پيش رفته و خواهد رفت.
 
معاون رئيس جمهور با بيان اينکه ما دغدغه نمايندگان محترم مجلس را نيز ارج مي گذاريم اظهار داشت: البته طرح را تقديم هيئت رئيسه مجلس کرده اند اما همانطور که آقاي لاريجاني که خودش سابقه و اشراف بر موضوع مذاکرات و پرونده هسته‌اي داشته و دارد و به‌خوبي خطوط قرمز را مي‌داند و در جريان مذاکرات هست، به مجلس اطمينان داد و اعلام کرد که نيازي به طرح سه فوريتي نيست. انصاري افزود: آقاي لاريجاني گفت که نيازي به طرح سه فوريتي نيست زيرا موضوع در حوزه کار شوراي عالي امنيت ملي است و مطمئنا اگر هر توافقي بخواهد صورت بگيرد با رعايت همه جوانب حقوقي، قانوني و خطوط قرمز خواهد بود.
 
وي گفت: تصور شخصي من نيز اين است که در شرايط کنوني نيازي به چنين طرحي نيست و مذاکرات به خوبي پيش خواهد رفت. معاون رئيس جمهور ابراز اميدواري کرد آنچه به مصلحت کشور و حقوق ملت ايران است در مذاکرات نهايي شود و نيازي به تصويب چنين طرحي در مجلس شوراي اسلامي نباشد.
 
انصاري افزود: اساساً هم دولت و هم تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي آنچه را بايد انجام شود انجام خواهند داد و به آن مقيدند و نمايندگان نيز خيلي دغدغه نداشته باشند. وي تأکيد کرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مطمئن باشند که دولت و تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي در جهتي که مقام معظم رهبري تعيين فرموده‌اند پيش خواهند رفت و رئيس، هيئت رئيسه و نمايندگان مجلس نيز مانند گذشته و مانند مردم از تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي حمايت قوي‌تري کنند تا آنان بتوانند در اين عرصه دشوار و نفس‌گير از منافع ملي دفاع کنند.
 
معاون رئيس جمهور همچنين با اشاره به عيادتش از رئيس سازمان انرژي اتمي گفت: آقاي دکتر صالحي از مفاخر ملي است و حقيقتاً وجودش در عرصه دانش هسته اي و دانشگاه‌هاي ما مغتنم است. انصاري اضافه کرد: وجود آقاي صالحي در دولت، سازمان انرژي اتمي و مذاکرات از نظر تدين، متانت و انقلابي بودن، مايه آرامش و اعتماد ملت و دولت است.

وي گفت: من قبلاً از نزديک با او آشنايي نداشتم اما در اين مدت که در دولت با او بودم از وي درس اخلاق مي گيرم، وي انسان بسيار شريف و با برخورد انساني و بسيار دوست‌داشتني است.







تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن