تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798585676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارکهگیلویه وبویراحمدخواستاررفع مشکل آب کارخانه سیمان مارگون شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارکهگیلویه وبویراحمدخواستاررفع مشکل آب کارخانه سیمان مارگون شد یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل آب کارخانه سیمان مارگون بویراحمد با همکاری بین بخشی و بر اساس انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه ای، شرکت شهرک های صنعتی و کارخانه برطرف شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از چاه های آب اطراف کارخانه سیمان مارگون برای تامین آب مورد نیاز آن به صورت اجاره پنج ساله در اختیار مسوولان کارخانه قرار گیرد.
وی بیان کرد: کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در صورت وجود معارض یا معارضان اجتماعی در معادن مورد نظر کارخانه سیمان مارگون موضوع را به طور دقیق بررسی کنند.
خادمی اظهار کرد: هدف از ابلاغ شیوه نامه وزیر کشور در زمینه ایجاد و بهره برداری از مرکز جذب و حمایت از خدمات سرمایه گذاری در 31 استان کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و خدمات رسانی هر چه مطلوبتر به آنان است.
وی عنوان کرد: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پیشنهادهای خود برای اصلاح این شیوه نامه و رفع ایرادهای آن را هر چه سریعتر به مسوولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارایه دهند.
خادمی ابراز داشت: می توان از برخی مطالب موجود در این شیوه نامه برای تهیه و نگارش یک شیوه نامه بومی جذب سرمایه گذاری مختص کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد.
وی خواستار ارایه طرح های کارشناسی شده، جامع و کامل در زمینه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در کهگیلویه و بویراحمد از سوی اداره کل میراث فرهنگی و سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت این استان شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: یکی از مهمترین اولویت های کاری مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان در سال جاری افتتاح کارخانه سیمان مارگون به عنوان تنها شرکت سرمایه گذاری خارجی موجود در استان است.
ابراهیم کشاورز افزود: از مسوولان شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود آب مورد نیاز کارخانه سیمان مارگون را به طور بلندمدت تامین کنند.
وی بیان کرد: یک شیوه نامه در زمینه ایجاد و بهره برداری از مرکز جذب و حمایت از خدمات سرمایه گذاری در استان های کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد از سوی وزیر کشور ایلاغ شده است.
کشاورز اظهار کرد: این شیوه نامه کلی دارای برخی ابهامات بوده و چندان واضح و شفاف نیست.
وی عنوان کرد: بر اساس بندهایی از این شیوه نامه ابلاغی باید مرکز جذب و حمایت از خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در خارج از ساختمان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ساخته شود و این مرکز نیز به طور شبانه روزی فعالیت کند.
کشاورز مهمترین اقدامات انجام شده از سوی مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 را شامل مطالعه و تدوین 95 فرصت سرمایه گذاری به زبان های فارسی و انگلیسی و ارسال آن به سازمان سرمایه گذاری کشور برای تایید نهایی، تهیه کتاب توانمندی های سرمایه گذاری، جزوه مباحث مهم سرمایه گذاری خارجی، مشوق های پیشنهادی سرمایه گذاری و ارسال آن به دفتر استاندار و برگزاری دوره های آموزشی مجازی روش های جذب سرمایه گذار دانست.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: بخش سازه ای کارخانه سیمان مارگون تکمیل شده و تنها مشکل بخش تاسیسات آن نیز تامین برق و روشنایی است.
داریوش دیودیده افزود: محوطه سازی کارخانه سیمان مارگون آغاز شده و قیمت هر مترمربع زمین 50 هکتاری محل ساخت آن نیز پنج هزار و 20 ریال تعیین شد که به زودی از سوی مسوولان کارخانه پرداخت می شود.
وی بیان کرد: دو حلقه چاه آهکی در فاصله 9 و 13 کیلومتری کارخانه سیمان مارگون وجود دارد که می توان برای تامین آب مورد نیاز این کارخانه از آنها استفاده کرد.
دیودیده اظهار کرد: دبی چاه آب موجود در فاصله 9 کیلومتری کارخانه سیمان مارگون 10 لیتر بر ثانیه و دبی چاه دیگر که در فاصله 13 کیلومتری این کارخانه واقع شده نیز 30 لیتر بر ثانیه است.
وی عنوان کرد: یکی از این چاه ها متعلق به شرکت شهرک های صنعتی و دیگری نیز مربوط به سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.
دیودیده ابراز داشت: مسوولان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برای واگذاری اجاره ای یا تملکی یکی از این چاه ها به کارخانه سیمان مارگون قول مساعد داده اند و در حال پیگیری های لازم برای دریافت مجوز قانونی از طریق وزارت نیرو و شرکت شهرک های صنعتی کشور هستند.
مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون نیز در این نشست، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده از سوی مشاور حدود 40 میلیارد ریال برای ساخت مخزن و منبع ذخیره، احداث خط انتقال و تجهیز هر کدام از این چاه ها برای تامین آب کارخانه نیاز است.
حسین نجاتی فهیمی افزود: به دلیل دریافت مبالغ قابل توجه تسهیلات بانکی از طریق ملی برای ساخت کارخانه سیمان مارگون و تامین تجهیزات آن انتظار می رود که مسوولان اجرایی و مدیران عامل بانک های کهگیلویه و بویراحمد برای اعطای تسهیلات استانی همکاری لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی کارخانه سیمان مارگون از سال 84 در زمینی به مساحت 50 هکتار و با سرمایه گذاری یک فرد لبنانی آغاز شد و پیش بینی می شود که تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
نجاتی فهیمی اظهار کرد: تاکنون اعتباری افزون بر دو هزار میلیارد ریال شامل سهم آورده سرمایه گذار و تسهیلات ارزی و ریالی برای ساخت کارخانه سیمان مارگون هزینه شده است.
وی خواستار ایجاد یک زیرگذر، میدان و یا دوربرگردان از سوی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در سه راهی جاده ارتباطی بهرام بیگی - مارگون برای کاهش ترافیک و سهولت در حمل تولیدات کارخانه سیمان مارگون پس از افتتاح آن شد.
7535/6110



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن