تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812189896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپل ذهاب از ظرفیت بالایی در ورزش های قهرمانی برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپل ذهاب از ظرفیت بالایی در ورزش های قهرمانی برخوردار است قصرشیرین - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: شهرستان سرپل ذهاب از ظرفیت بالایی در ورزش های قهرمانی برخوردار است.


مجتبی جوهری روز چهارشنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات ورزش سرپل ذهاب افزود: کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف از جمله فوتبال، والیبال، ووشو و بوکس موید این مطلب مهم است.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان سرپل ذهاب برای توسعه ورزش در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: ارزان ترین، مؤثرترین و کارآمد ترین شیوه برای ارتقای سلامت جامعه ورزش است.
وی با اشاره به استفاده بهینه از سالن های ورزشی و فضاهای عمومی ادارات و بوستان ها برای توسعه ورزش های همگانی افزود: در بخش توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی در روستاها و محلات شهری استان کرمانشاه تصمیمات مطلوبی اتخاذ شده که تحقق آنها نیازمند هم افزایی مسوولان دستگاه های اجرایی است.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اظهار داشت: باید با هم افزایی و استفاده مطلوب از امکانات، جوانان را از وابستگی به دنیای مجازی خارج کرد و آنها را به سمت ورزش سوق دهیم.
جوهری اظهار کرد: با توجه به شرایط مناسب شهرستان سرپل ذهاب در رشته های تیمی و انفرادی طرح های عمرانی در دست اقدام با تامین اعتبار مورد نیاز باید در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.
فرماندار سرپل ذهاب نیز در سخنانی گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان به ازای هر نفر به یک متر و 50 سانتی مترمربع ارتقا یافته است.
جهانبخش حیدری با اشاره به وجود 9 سالن ورزشی برای فعالیت ورزشکاران در رشته های مختلف افزود: به منظور توسعه فضاهای ورزشی و افزایش سرانه ورزشی هم اکنون پنج طرح عمرانی در سرپل ذهاب در دست اجراست.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها را بیش از 52 میلیارد ریال ذکر کرد و گفـت: طرح های عمرانی ورزشی هم اکنون با میانگین پیشرفت فیزیکی 80 درصد در دست اقدام است.
وی طرح های ورزشی در دست اقدام را شامل احداث سالن ورزشی اردوگاه سرابگرم، استخر شنای دانش آموزی، استخر سرپوشیده، سالن سقف بلند و استخر سرپوشیده شهرداری ذکرکرد و گفت: هم اکنون چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 30 هیات ورزشی در این شهرستان مشغول فعالیتند.
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب یادآور شد: با توجه به ظرفیت بالای ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف در صورت حمایت مسوولان کسب قهرمانی و مدال های رنگارنگ در رشته های مختلف ورزشی دور از دسترس نیست.
شهرستان سرپل ذهاب با بیش از 85 هزار نفر جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.ک/3
7079/7399/8066



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن