تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی به ویران کردن مساجد و اماکن مقدس مسلمانان ادامه می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رژیم صهیونیستی به ویران کردن مساجد و اماکن مقدس مسلمانان ادامه می دهد تهران - ایرنا - رژیم اشغالگر قدس در ادامه تجاوزات و نقض حقوق فلسطینیان، به تخریب مساجد و منازل آنان در منطقه النقب به بهانه نداشتن مجوز ساخت، ادامه می دهد.


روزنامه الدستور ژاپ اردن با اعلام این خبر نوشت: دیروز (سه شنبه) بلدوزرهای هیات موسوم به تنظیم و ساخت و ساز با حمایت نیروهای پلیس صهیونیستی اقدام به تخریب تعدادی از منازل فلسطینیان در حومه شهر رهط کردند.
بلدوزرهای نیروهای صهیونیستی همچنین اقدام به تخریب مسجدنوساز روستای وادی النعم کردند . این دومین بار در سالهای اخیر است که مسجد این روستا تخریب می شود . حدود شش سال پیش نیز مسجد الطین در روستا وادی النعم توسط نیروهای رژیم اشغالگر تخریب شد.
هیات پیگیری عربهای النقب در بیانیه ای اعلام کرد: تعداد زیادی از نیروهای موسوم به "یوآف" پلیس صهیونیستی ویژه تخریب منازل، با محاصره این روستا با بلدوزر اقدام به ویران کردن خانه های فلسطینیان می کنند.
این بیانیه افزود: هجمه بی سابقه ای از سوی صهیونیستها علیه شهروندان عرب در نقب آغاز شده، به طوری که هر هفته یک یا چند خانه در این منطقه تخریب می شود .
همزمان با این تحولات، اخطار تخریب به ساکنان روستاهای ام الحیران، المشاش، ام بطین و الزرنوق داده شده و دادگاه موسوم به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درخواست فلسطینیان برای بازنگری در این احکام و حکم تخلیه این منطقه جهت شهرک سازی برای صهیونیستها را رد کرده است.
قاضی الیاکیم ربنشتاین در حکمی ادعا کرده که رژیم صهیونیستی صاحب زمینهای مورد اختلاف است و این زمینها به نام این رژیم به ثبت رسیده اند و روستاییان آنها را نخریده اند، بلکه موقتا اجازه اسکان به آنها داده شده بود و اکنون رژیم صهیونیستی این اجازه را لغو کرده است.
در همین حال رهبران فلسطینی نسبت به ادامه این روند در نقب هشدار داده است.
از سوی دیگر منابع فلسطینی هم گزارش دادند: تعدادی از یهودیان شهرک نشین دیروز با حمایت کامل نیروهای پلیس به حریم مسجد الاقصی تجاوز کردند و مسلمانان نمازگزار با فریادهای الله اکبر با این اقدام مقابله کردند.
برخی گزارشها نیز حاکی از انجام تمرینات نظامی رژیم صهیونیستی در مناطق مختلفی از شهر الخلیل است. استانداری الخلیل در بیانیه ای اعلام کرد: این نیروها مناطق وادالجوز و فرش الهوی در شهر الخلیل را صحنه تمرینات نظامی خود کرده اند .
صهیونیستها در یک اقدام تحریک آمیز دیگر اقدام به کندن درختان کاشته شده یکسال پیش در یک منطقه حفاظت شده در منطقه زیف کردند. عمران ابوصبیح مالک این منطقه نیز طی بیانیه ای اعلام کرد: این درختان با همکاری وزارت کشاورزی و چند نهاد دیگر کاشته شده بودند
خاورم 6002**1651



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن