تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815474470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نشست با مدیرکل صدا و سیما مطرح شد مشکلات آبفا در تأمین اعتبارات 35 میلیاردی ترمیم شبکه آب یاسوج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نشست با مدیرکل صدا و سیما مطرح شد
مشکلات آبفا در تأمین اعتبارات 35 میلیاردی ترمیم شبکه آب یاسوج
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات آبفا در تأمین اعتبارات 35 میلیاردی ترمیم شبکه آب یاسوج اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: مشکلات آبفا در تأمین اعتبارات 35 میلیاردی ترمیم شبکه آب یاسوج



به  گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز نشست تعاملی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد.
سیدعلی لدنی‌نژاد در این نشست با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب شرب دارند، اظهار کرد: با کمک رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی می‌توان بر بخش زیادی از مشکلات پیش‌ روی آبفا که در اثر هدر‌رفت و مصرف غیر‌اصولی آب به‌وجود می‌آیند، فایق آمد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر شبکه آبرسانی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در شهر یاسوج دارای فرسودگی‌های زیادی است.
لدنی‌نژاد بیان کرد: فرسودگی شبکه آب شرب در شهر یاسوج به‌دلیل توپوگرافی خاص این شهر، اختلاف ارتفاعی در نقاط مختلف یاسوج و نیز نبود منطقه‌بندی در تاسیسات و شبکه آب شرب این شهر وجود دارد نسبت به سایر شهرهای استان بیشتر است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 52 هزار مشترک آب شرب در سطح شهر یاسوج و حومه آن وجود دارد و 92 درصد آب مورد نیاز شهروندان یاسوجی از 21 حلقه چاه تامین می‌شود.
وی یادآور شد: تصور اشتباهی که در زمینه تامین آب شرب یاسوج در میان عامه مردم وجود دارد این است که مردم فکر می‌کنند آب شهر یاسوج تنها از چشمه‌های بالا‌دست تامین می‌شود، در صورتی که تنها 8 درصد از آب مورد نیاز شهر یاسوج از چشمه‌های واقع در بالا‌دست تامین می‌شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از انشعابات غیرمجاز و حفاری‌های غیر‌اصولی به عنوان بخش دیگری از مشکلات آبفای شهری یاد کرد و گفت: علاوه بر فرسودگی‌های موجود در سطح شهر یاسوج این انشعابات نیز به نوبه خود مشکلات متعددی را در روند خدمات‌رسانی به شهروندان به‌وجود می‌آورند.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه تیم اتفاقات آب و فاضلاب شهری به‌صورت شبانه‌روزی درصدد رفع شکستگی‌ها در نقاط مختلف شهر یاسوج است، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای فرسودگی شبکه اعتباری نزدیک به 35 میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی شبکه آب شرب یاسوج مورد نیاز است که در کوتاه‌مدت جذب این میزان اعتبار مشکل خواهد بود.
وی عنوان کرد: در همین زمینه رایزنی‌های متعددی برای جذب اعتبارات مورد نیاز برای تعمیر و بازسازی شبکه آب شرب شهرهای استان از طریق نمایندگان و استاندار با شرکت آب و فاضلاب کشور صورت گرفته است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با نزدیک شدن به ماه‌های گرم سال شهروندان باید صرفه‌جویی در مصرف آب را به‌صورت جدی در نظر داشته باشند. انتهای پیام/82009/ک30

94/02/23 - 12:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن