تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803034778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد هواپيماهاي جديد اقدام انقلابي وزارت راه بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۸:۵۷ق.ظ)
خريد هواپيماهاي جديد اقدام انقلابي وزارت راه بود موج - نماينده مردم قصرشيرين و سرپل ذهاب در مجلس شوراي اسلامي با تشکر از اقدام انقلابي وزارت راه و شهرسازي براي خريد هواپيماهاي جديد، آخوندي را وزيري با تدبير و خوشنام دانست که تسلط خوبي به حوزه فعاليت خود دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، فتح‌الله حسيني، نماينده مردم قصرشيرين و سرپل ذهاب در مجلس شوراي اسلامي، درباره حضور عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي در مجلس و سوالات مطرح شده از وي؛ به ويژه رسيدگي به سانحه واژگوني اتوبوس در محور تهران ساري گفت: در جلسه امروز وزير راه و شهرسازي به ارائه توضيحاتي پرداخت که من و اغلب نمايندگان از پاسخ‌هاي وي قانع شديم.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس عملکرد وزارت راه و شهرسازي را راضي کننده دانست و گفت: از آقاي آخوندي و زيرمجموعه وي رضايت دارم و از زحمات آن‌ها تشکر مي‌کنم، دغدغه‌هاي وي در استان کرمانشاه؛ به ويژه دغدغه وي براي شهرستان‌هاي مرزي قابل تقدير است، وي در چارچوب قانون و با رعايت اولويت‌بندي‌ها حرکت مي‌کند و فعاليتي غيرقانوني انجام نداده است.
وي وجود تحريم‌ها را يکي از مهمترين دلايلي دانست که منجر به بروز مشکلات در کشور شده و گفت: همان طور که دکتر آخوندي طرح موضوع کرد بسياري از مشکلاتي که گلايه‌هايي از آن‌ها وجود دارد به دليل وجود تحريم‌ها است و توضيحات وي قابل قبول بود.
حسيني با بيان اين‌که مجلس شوراي اسلامي همت خوبي براي همکاري با وزارت راه و شهرسازي دارد، افزود: در شرايط فعلي ما خوش‌بين هستيم که آقاي آخوندي به عنوان يکي از وزراي خوشنام کشور بتواند با کمک هيأت دولت، معاونت راهبردي و مجلس مشکلات را برطرف کند.
اين نماينده مجلس در خصوص اين که توضيحات و گزارش‌هاي وزير راه و شهرسازي بيشتر در چه حوزه‌اي بود، توضيح داد: وي در حوزه ايثارگري، ارائه زمين به ايثارگران، جانبازان و خانواده شهدا پاسخ‌هايي ارائه داد، برخي از نمايندگان دغدغه‌هايي داشتند که در اين جلسه مطرح و قرار شد وزير راه و شهرسازي اين مشکلات را پيگيري و برطرف کند.
نماينده مردم قصرشيرين و سرپل ذهاب در مجلس شوراي اسلامي، آخوندي را وزيري با تدبير خواند و ادامه داد: وي با اين تدبير مي‌تواند کارها را به درستي مديريت کند، اکثر نمايندگان هم در جلسه امروز قانع شدند؛ زيرا وزير راه و شهرسازي تسلط خوبي به حوزه فعاليت خود دارد و وزيري جنجالي نيست.
حسيني اقدام وزارت راه و شهرسازي براي خريد هواپيماهاي جديد را اقدامي انقلابي دانست و گفت: اضافه شدن اين هواپيماها به ناوگان هوايي کشور ميانگين سن هواپيماهاي ما را کم کرد که اين اقدام يکي از فداکاري‌هاي وزارت راه و شهرسازي بود.
مسکن مهر و اعتراض‌هايي که نسبت به اين طرح وجود دارد موضوع ديگري بود که حسيني درباره آن گفت: مسکن مهر پديده‌اي ناکارآمد بود که براي مردم دغدغه و مشكلات فراواني ايجاد کرد، البته اين پروژه در اصل پروژه‌ خوبي بود، اما؛ از آن‌جا که آغاز آن و شروع به کار پيمانکاران پروژه‌ها با جهش قيمت‌ها در کشور همزمان شد، اکثر پيمانکاران با مشکلات عديده مواجه و برخي نيز ورشکست شدند.
وي افزود: در وقوع چنين مشکلاتي نمي‌توان وزارت راه و شهرسازي را مقصر دانست؛ زيرا نقشي در ايجاد اين شرايط نداشته است، با اين حال تکميل مسکن مهر کمکي است به خانواده‌هاي بي‌بضاعت و افرادي که مشکلات معيشتي دارند.
حسيني با بيان اين‌که اين طرح بايد تخصصي آغاز مي‌شد، گفت: اجراي مسکن مهر مناسب نبود؛ زيرا همزمان وضعيت معيشتي در کشور به هم خورد و دولت قبل نتوانست مديريت خوبي بر اوضاع داشته باشد.
اين نماينده مجلس بر لزوم همکاري دستگاه‌هاي خدمات رسان ديگر با وزارت راه و شهرسازي تاکيد کرد و گفت: مجلس شوراي اسلامي به دنبال مچ‌گيري از ساير دستگاه‌ها نيست هدف مجلس کمک به دولت است و اميدواريم دولت با همراهي مجلس بتواند اين پروژه را عملياتي و تکميل کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن