تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820374330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کری : آمریکا نگران امکان تحویل اس-300 به ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کری : آمریکا نگران امکان تحویل اس-300 به ایران است مسکو-ایرنا- جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که کشورش از امکان تحویل مجموعه های پدافند هوایی روسی اس-300 به ایران نگران است.


به گزارش شبکه خبری روسیه24 کری روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: برای همه معلوم است که نگرانی خود را از تحویل احتمالی تسلیحات پدافند هوایی اس-300 به ایران اعلام کرده ایم.
وی با اشاره به ممنوعیت اجرای قرارداد تحویل اس-300 به ایران در دوره دمیتری مدودیف رییس جمهوری وقت روسیه افزود: روند مربوط به مساله اس-300 پنج سال پیش آغاز شد.
وزیر خارجه آمریکا در همین حال گفت که تحویل مجموعه های اس-300 به ایران قوانین بین المللی را نقض نمی کند و قطعنامه های شورای امنیت نیز تحویل آن را منع نکرده است.
وی ادامه داد: اما الان زمان مناسب برای تحویل این تسلیحات به ایران نیست و تاثیر نامطلوب (بر مذاکرات هسته ای) خواهد گذاشت.
کری روز سه شنبه به مدت چهار ساعت با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و حدود چهار ساعت دیگر با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در پشت درهای بسته گفت وگو و مذاکره کرد.
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در ماه آوریل گذشته ممنوعیت تحویل مجموعه های اس-300 به ایران راکه درسال 2010 دردوره حکومت دمیتری مدودیف رییس جمهوری وقت روسیه وضع شده بود را لغو کرد.
اروپام*5*391/1859



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن