تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد مهم ترین رکن همسوسازی اهداف سمن ها با منافع مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: الهه راستگو: اعتماد مهم ترین رکن همسوسازی اهداف سمن ها با منافع مردم است تهران-ایرنا- رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران گفت: اعتماد مهمترین مولفه همسوسازی منافع مردم با اهداف سازمان های مردم نهاد(سمن ها) است.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران الهه راستگو در نخستین نشست هم اندیشی مدیران مراکز خدمات اجتماعی و معین های مراکز 22گانه شهر تهران افزود: به همین دلیل فرآیند اعتمادسازی در جامعه همواره از دشوارترین مراحل مدیریت محسوب می شود و هیچ هدفی درکوتاه مدت و بدون اعتمادسازی قابل دستیابی نیست.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه پس از جلب اعتماد مردم مسیر مدیریت در جامعه هموارتر و فرایند تحقق اهداف سریع تر می شود، یادآور شد: سازمان های مردم نهاد از بهترین عوامل زمینه ساز اعتماد مردم هستند و بی شک مشارکت عموم جامعه در مدیریت، مسیر دستیابی به اهداف را هموارتر می سازد.
راستگو سازمان های مردم نهاد را تشکل های غیر دولتی، غیرسیاسی و برخاسته از مردم عنوان کرد و گفت: ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد نیز از سال 87 برهمین اساس شکل یافته و سیاست های لازم در جهت ارتقاء توانمندی این سازمان ها درشهر تهران تدوین شده است.
وی خاطرنشان کرد: غیرانتفاعی و خیرخواهانه بودن فعالیت های فارغ از هرگونه انتفاع مادی و سیاسی مهم ترین مولفه سازمان های مردم نهاد است و بطور قطع در سالی که بنام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده، این سازمان ها به عنوان مردمی ترین عناصر فعال در کشور با برقراری ارتباط اصولی با دولت و انعکاس مسائل و مشکلات مردم قادر خواهند بود به نحو مقتضی در تحقق بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موثر واقع شوند.
راستگو به نقش سازمان های مردم نهاد در دریافت و انعکاس بازخورد رویکردها و سیاست های اتخاذ شده اشاره کرد و گفت: توسعه و پیشرفت کشورها جز با بهره گیری از توان، استعداد و حضور داوطلبانه مردم و مشارکت آنان امکان پذیر نبوده و از این جهت نقش سازمان های مردم نهاد انکارنشدنی است.
رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران بخشی از سیاست ها و برنامه های تدوین شده پنج ساله دوم شهر تهران را مبتنی بر بکارگیری توانمندی این سازمانها عنوان کرد و افزود: با توجه به شکل گیری 15کارگروه تخصصی در این ستاد بطورقطع ارائه طرح ها و برنامه های اصولی در این راستا ضمن کاهش هزینه پروژه های شهری، توانمندسازی سمن ها را نیز بدنبال خواهد داشت.
راستگو اقدامات سمن های مناطق 22گانه شهر تهران در زمان فعالیت خود در ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان های مردم نهاد را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ستاد سمن های شهر تهران به عنوان خانه سمن ها همواره به روی تمامی سازمان های مردم نهاد شهر تهران باز بوده و تمامی طرح های پیشنهادی در ستاد ارزیابی خواهدشد.
به گزارش ایرنا در این نشست بر ضرورت تدوین برنامه های آموزشی برای سازمان های مردم نهاد، نظارت بر چگونگی فعالیت آنها، حمایت از طرح ها و برنامه های این سازمان ها و همچنین برگزاری همایش و کارگاه های آموزشی در راستای توانمند سازی سازمان های مردم نهاد تاکید و مقرر شد معین های مناطق 22گانه برنامه های مرتبط با سمن های خود را جهت بررسی بیشتر و حمایت به ستاد ارائه دهند.
تهرام/7247/1871/



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن