تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816515369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي پاسخ به مطالبات جوانان بايد با گفتمان متناسب تصميم سازي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۴۶ب.ظ)
استاندار استان مرکزي گفت: /تيتر/ براي پاسخ به مطالبات جوانان بايد با گفتمان متناسب تصميم سازي کرد موج - اراک- استاندار استان مرکزي بيان کرد: براي اينکه بتوان مشکلات جوانان را شناخت و به دغدغه آنان پاسخ مناسب داد بايد مطالبات اين قشر از يک دريچه واحد ديده شود و با گفتمان متناسب با جوانان تصميم سازي کرد.
محمود زماني قمي در نشست ستاد ساماندهي امور جوانان استان مرکزي افزود: براي اينکه بتوان مشکلات جوانان را شناخت و به دغدغه آنان پاسخ مناسب داد بايد مطالبات اين قشر از يک دريچه واحد ديده شود و با گفتمان متناسب با جوانان تصميم سازي کرد.
وي ادامه داد: مشکلات و دغدغه هاي جوانان بايد به رسميت شناخته شود و باب گفتگو در يک فضاي واحد با آنان فراهم آيد تا بستر اعتماد حداکثري اين قشر با مسوولان ايجاد شده و مشکلات و تنگناها در عرصه اي مشارکتي و با حضور خود آنان حل و فصل شود.
استاندار استان مرکزي بيان کرد: نسل امروز از نظر ديدگاه و خواسته ها و نيازها با نسل هاي قبل بسيار متفاوت هستند و نياز است مديران ذيربط اين تعارض ها را بشناسند و با حداکثر استفاده از فرصت ها و راهکارهاي مناسب براي تصميم سازي حوزه جوانان گام بردارند.
زماني قمي يادآور شد: بعد از جنگ سرد غرب تلاش کرد که فرهنگ خود را در دنيا حاکم کرده و آن ها را بر دنيا مسلط کند که پيروزي انقلاب اسلامي پاياني بر تمام اين بي نظمي ها بود و با ارايه ارزش هاي اسلامي، راهکاري متفاوت و الگويي موفق پيش روي ملت ها گشوده شد.
وي ادامه داد: الگوي ارزشمدار اسلامي با داشته هاي وزين امروز چندين گام از الگوي فرهنگي غربي پيش تر است که به آن افتخار مي کنين و در اين الگو بهترين ظرفيت ها با نظر کارشناسي در بخش شيوه هاي ارتباطي و باب گفتگو با جوانان باز مي شود.
استاندار استان مرکزي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: با توجه به وجود 79 مرکز دانشگاهي و 117 هزار دانشجو و صنايع بزرگ در استان مرکزي، ايجاد مراکز پيوند دانشگاه و صنعت از اولويت هاي مهم اين استان است تا با ايجاد شرکت هاي دانش بنيان اشتغال زايي براي جوانان افزايش يابد و اميد بيشتر در قشر جوانان ايجاد شود.

معاون سياسي امنيتي استانداري استان مرکزي در اين نشست گفت: طبق آخرين آمار سرشماري، جمعيت اين استان بالغ بر يک ميليون و 413 هزار و 901 نفر است که 433 هزار و 551 نفر معادل 30 درصد از آنان را جوانان بين 15 تا 29 سال تشکيل مي دهند.
شکر اله حسن بيگي افزود: 29 درصد از جوانان استان مرکزي در روستاها زندگي مي کنند در حالي که اين شاخص آماري در کشور 32 درصد است.
وي ادامه داد: بر اساس تصميم گيري هاي شوراي عالي جوانان کشور روز ولادت حضرت علي اکبر(ع) به عنوان روز جوان معرفي شده است و بايد در اين فرصت بازتعريف موثري از راهبردهاي حوزه جوانان استان انجام شود.
معاون سياسي امنيتي استانداري استان مرکزي بيان کرد: رويکرد اصلي مسوولان استاني در هفته جوان بايد برنامه ريزي براي اشتغال و ايجاد برنامه هاي شاد و مفرح براي جوانان باشد تا زمينه حضور آنان را در جامعه بيش از پيش گسترش دهند.
حسن بيگي افزود: با حل مشکل اشتغال جوانان، بخش بزرگي از مشکل ازدواج آنان نيز حل شده و دستورات مقام معظم رهبري در خصوص سر و سامان دادن به امور جوانان و ايجاد نسل و جلوگيري از کهولت نسل نيز محقق مي شود.
وي ادامه داد: برنامه هاي هفته جوان بايد متناسب با مسايل مربوط به جوانان، اشتغال زايي، کنترل خشم و افزايش آگاهي جوانان در خصوص معضل اجتماعي اعتياد و قدرت نه گفتن به برخي امور برگزار شود.

مشاور امور جوانان استاندار استان مرکزي در اين نشست گفت: حدود 70 درصد از کساني که در استان مرکزي بيکار هستند فاقد هرگونه مهارت هستند که نياز است مسوولان به اين حوزه توجه ويژه داشته باشند تا با ايجاد اشتغال نشاط و شادابي در جامعه افزايش يابد.
زهرا آخاني افزود: در بحث طلاق و اردواج پايدار حدود 50 درصد از ازدواج ها در چهار سال ابتدايي زندگي به طلاق منجر مي شود و بايد در بحث ازدواج پايدار راي جوانان آموزش هاي برگزار شود.
وي ادامه داد: از مجموع 433 هزار جواني که در استان مرکزي زندگي مي کنند، تنها دو تا سه هزار نفر آنان عضو کتابخانه ها هستند که اين تعداد را نيز جواناني تشکيل مي دهند که براي تکميل پروژه هاي دانشگاهي در عضويت اين نهاد قرار دارند.
مشاور امور جوانان استاندار استان مرکزي بيان کرد: تمايل جوانان به کتاب و کتابخواني در استان بسيار پايين است که اين مهم در بحث هويت و توانايي هاي فردي موجب آسيب به نسل جوان مي شود که بايد اين مهم تقويت شود.
آخاني گفت: 85 درصد از زنداني هاي جوان را افرادي با جرم سرقت و اعتياد تشکيل مي دهند که بخش زيادي از سرقت ها به دليل اعتياد جوانان است.
مدير کل ورزش و جوانان استان مرکزي در اين نشست گفت: ضريب جواني در استان مرکزي 26 درصد است و رتبه بيست و ششم را به خود اختصاص داده است و يکي از استان هاي پير کشور است.
سعيد ملکي ادامه داد: 75 درصد از جوانان استان در شهرها و 25 درصد در روستاها زندگي مي کنند که بيشتر آنها کم سواد و در بخش کشاورزي فعاليت دارند.
مدير کل ورزش و جوانان استان مرکزي بيان کرد: جمعيت فعال جوان استان 170 هزار نفر است و 260 هزار نفر از انان شغل ثابت ندارند و که اين مهم موجب مي شود اميد به زندگي در استان کاهش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن