تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815539448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواردیولا: یکسال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گواردیولا: یکسال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارم تهران-ایرنا- پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ آلمان در کنفرانس خبری گفت: بارها گفته ام که قرارداد من یکسال دیگر اعتبار دارد و من فصل آینده نیز در بایرن خواهم ماند.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی در ورزشگاه آلیانس آره نا در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف تیم بارسلونا می رود که تیم آلمانی بازی سختی پیش رو دارد.
در این راستا گمانه زنی های بسیاری در مورد آینده پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ نیز مطرح است.
کارشناسان معتقدند که این احتمال وجود دارد دارد پس از مسابقه امشب مقابل بارسلونا و حذف احتمالی بایرن مونیخ از جام ، گواردیولا از سرمربی گری این تیم آلمانی اخراج شود.
بایرن مونیخ که بازی رفت را 3 بر صفر به بارسلونا واگذار کرده بود تلاش می کند این نتیجه را جبران کند و به نوعی با یک "ماموریت غیرممکن" در این بازی روبرو است. این بازی در بحبوحه گمانه زنی درباره آینده گواردیولا در بایرن مونیخ برگزار می شود.
اگر چه گواردیولا قول داده تا تابستان 2016 زمان قراردادش با بایرن در این تیم می ماند اما رسانه های خبری از انتقال سرمربی بایرن به منچسترسیتی در فصل آینده خبر داده اند.
با این حال کارشناسان فوتبال در آلمان از جمله "دی دی هامان" که بازیکن سابق بایرن نیز بود احتمال ترک کناره گیری گواردیولا از بایرن در صورتی که این تیم در دو بازی رفت و برگشت از بارسا شکست بخورد را رد نکرد.
هامان تصریح کرد، سوال این نیست که گواردیولا به چه تیمی خواهد رفت بلکه این است که آیا وی در بایرن برای فصل آینده خواهد ماند یا خیر به ویژه اینکه اگر وی در رساندن بایرن به فینال جام لیگ قهرمانان اروپا پس از دو سال پیاپی ناکام بماند.
وی افزود، در این مساله به شدت شک و تردید دارد که که گواردیولا برای فصل بعد نیز در سمت سرمربیگری بایرن روی نیمکت بنشیند. در نهایت اگر بایرن در نیمه نهایی شکست بخورد، گواردیولا باید مسئولیت آن را بپذیرد.
وی تاکید کرد، اگر بایرن نتواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، مصدومیت بازیکنان کلیدی همچون آرین روبن، فرانک ریبری و دیوید البا را نمی توان به عنوان بهانه ای برای نرسیدن به فینال مطرح کرد.
سال گذشته نیز بایرن حتی به رغم در اختیار داشتن بازیکنان اصلی اش به رئال مادرید باخت و از رسیدن به فینال بازماند.
فرانس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان نیز از عملکرد گواردیولا انتقاد کرد. وی در مورد استراتژی بازی سرمربی بایرن در بازی اخیر مقابل بارسا ابراز تعجب کرد.
گواردیولا که تیمش در این فصل توانسته پیش از پایان بازی های بوندسلیگا قهرمان لیگ آلمان شود، در اظهارنظری عنوان کرد که وی در این مقطع زمانی فقط بر بازی بارسا متمرکز است نه چیز دیگری.
سرمربی بایرن گفت: ما باید کنترل توپ را در اختیار بگیریم و به خوبی دفاع کنیم. نباید دل مشغولی ما نتیجه باشد بلکه باید به فکر خوب بازی کردن باشیم. بارسا با بازیکنانی همچون مسی و نیمار از خط حمله قوی برخوردار است. اگر اشتباه کنید، تنبیه می شوید. ما باید مراقب ضد حملات بارسا باشیم.
البته بایرن در بازی قبلی مقابل پورتو در بازی رفت بازی را واگذار کرد اما در بازی برگشت در آلیانس آره نا پورتو را به توپ بست اما کارشناسان فوتبال بر این باورند که به هیچ وجه بارسا با پورتو قابل مقایسه نیست.
اروپام**9234** 1095



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن