تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیر اسلام در برخی از مسلمین به انحراف کشیده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس عقیدتی سیاسی پدافندهوایی: مسیر اسلام در برخی از مسلمین به انحراف کشیده شده است تهران - ایرنا - رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: مسیر واقعی اسلام حقیقی در برخی از مسلمین به انحراف کشیده شده است.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص)، حجت الاسلام محمد انصاری در همایش روحانیون مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد قرارگاه پدافند هوایی اظهارداشت: خدا را شاکریم در زمانی زندگی می کنیم که از امت پیامبر بزرگ اسلام(ص) هستیم .این نعمت و این توفیق یکی از بزرگترین نعمت های الهی است البته برای کسانی که قدر این نعمت بزرگ را بدانند.
وی ادامه داد: متاسفانه در طول تاریخ اسلام بر اثر دشمنی دشمنان اسلام مسیر واقعی اسلام حقیقی در برخی از مسلمین به انحراف کشیده شده است و امتی که به واسطه وجود این پیامبر بزرگ و کتاب معجزه آسای ایشان باید سرآمد بشریت باشند؛ امروز نوکران حلقه به گوش دنیای استکبار شده اند.
انصاری افزود: پیامبر(ص) می فرمایند؛ من زمانی را برای امت خودم می بینیم که مردم از علما فراری هستند مثل گوسفندی که از گرگ فراریست و امروز یکی از بزرگترین مصیبت های جهان اسلام فاصله گرفتن امت اسلامی از علمای واقعی اسلام و از خط ولایت، امیرالمومنین(ع) و اهل بیت علیهم السلام است.
وی ادامه داد: امام(ع) می فرماید؛ وقتی این اتفاق و فاصله ایجاد شد این امت به سه چیز مبتلا می شوند؛ برکت از اموالشان می رود، خداوند، سلاطین جابر را بر آن ها حاکم می کند و آن ها را از دنیا می برد درحالی که ایمانی ندارند.
اجتمام**9303**1776



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن