تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواب خرگوشی مسؤولان و سفر بی ثمر وزیر ورزش به مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خواب خرگوشی مسؤولان و سفر بی ثمر وزیر ورزش به مشهد روزنامه قدس در ویژه نامه قدس خراسان شماره 7832 روز سه شنبه یادداشتی با عنوان "خواب خرگوشی مسؤولان و سفر بی ثمر وزیر ورزش به مشهد " به قلم "مهیار صالح" به چاپ رسانده است.


آخر هفته گذشته وزیر ورزش و جوانان د و روزی را مهمان اد اره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی د ر مشهد بود ، اتفاقی که حد اقل د ر طی چند سال اخیر نیفتاد ه است.
اگر هم وزیر قبلی یا فعلی عزم سفر به استان و مشهد را د اشتند ، به سفری چند ساعته یا حد اقل یک روزه خاتمه یافته است.
این بار اما د کتر محمود گود رزی با فراغ بال و اوقات فراغت بیشتری به مشهد سفر کرد و د و روز کامل را میهمان ورزشکاران و مسؤولان ورزش استان بود .
نکته قابل توجهی که د ر لابه لای سفر نسبتاً طولانی وزیر کمتر د ید ه شد و یا به آن توجه نشد این بود که تا چه اند ازه مسؤولان اجرایی و ورزشی استان ما از این موضوع برای ایجاد فرصت برای پیشرفت ورزش استان استفاد ه کرد ند ؟
آیا صرف حضور وزیر ورزش و جوانان د ر مشهد و شرکت د ر چند همایش و جلسه می تواند برای ورزش استانمان مثمر ثمر باشد ؟ شاید مطالبی را که گاهی د ر این جلسات و همایشهایی که وزیر به عنوان مهمان ویژه د ر آن حضور د اشت، مطرح می شد ، گود رزی بهتر و د قیق تر از آنهایی می د انست که مطالب را عنوان می کرد ند ! اما چه می شود کرد که د وستان ما به جای د ور اند یشی ود ر نظر گرفتن آیند ه، گاهی بیشتر به د نبال رضایت شخص اول ورزش کشور بود ند تا گرفتن امتیاز برای ورزش استان!
راستی از این سفر پر سر و صد ای وزیر ورزش و جوانان چه چیزی عاید ورزش شهر و استان ما شد ؟
نمایند گان محترم و مجمع نمایند گان استان چه حرکتی برای ایجاد فرصتهای مناسب ورزشی برای استانمان انجام د اد ند ؟ اصلاً کسی آنها را د ور و بر وزیر د ید ؟
چرا نباید نمایند گان مرد م استان د ر مجلس شورای اسلامی که چیزی حد ود 15 د رصد نمایند گان مجلس را تشکیل می د هند ، حالا که این فرصت برای ورزش استان به د ست آمد ه بود ، نیامد ند و وزیر را برای کمبود های بی شمار ورزش شهر و استانشان بازخواست نکرد ند ؟
اگر به اند ازه سر سوزنی احساس مسؤولیت مجلسی نشینانمان غلیان پید ا می کرد و به فکر همان جوانان و ورزش د وستانی بود ند که زمان انتخابات برای کسب تک تک آرا آنها د ست به هر کاری می زنند ، قطعاً نتایج سفر وزیر ورزش وجوانان به استانمان چیزی بهتر از هیچ بود .
جای د وری نمی رویم، چند ماه آیند ه باز هم صحنه رقابتهای انتخاباتی مجلس به اوج خود خواهد رسید ، شاید این د روغ بزرگی برای هر کد ام از آقایان باشد که برای جلب نظر و آرای مرد م سمت و سوی ورزش و ورزشی ها نیایند . چه که همین الان هم خیلی زود تر از آنچه که تصورش را بکنید ، برخی از همین نمایند گان محترم د ر مجامع ورزشی شلوغ حضوری پررنگ و معنا د اری د ارند . بازگشتی به مراسم انتخاب برترینهای فوتبال استان د اشته باشید تا به این واقعیت تلخ بیشتر نزد یک شوید !
با این اوصاف، وزیر ورزش و جوانان هم حق خود ش می د اند د ر استانی که مسؤولانش هیچ بازخواست و د رخواستی از او ند ارند ، د ر کمال آرامش از نبود بود جه و صبر بر شرایط فعلی سخن بگوید و همه کم کاری ها و کاستی ها را به گرد ن خالی بود ن جیب د ولت بیند ازد ! این قبول که شرایط اقتصاد ی به مانند گذشته نیست و مرد م می بایست د ر این مورد خویشتند اری کنند ، اما د ر همین شرایط هستند مسؤولان و نمایند گانی د ر استانهای د یگر که با پا فشاری و پیگیری هایشان، امتیازات خوبی برای ورزش و امور جوانانش از د ولت و نمایند ه ورزش د ر د ولت می گیرند .ک/1
7496



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن