تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820104142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت به مفاهيم قرآني مرتبط با جمعيت هلال احمر، مسابقات را منحصر به فرد کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۰ب.ظ)
دبير جشنواره قرآن و عترت: پرداخت به مفاهيم قرآني مرتبط با جمعيت هلال احمر، مسابقات را منحصر به فرد کرده است موج - دبير جشنواره قرآن و عترت در حاشيه برگزاري مسابقات قرآن و عترت در گفت و گو با روابط عمومي سازمان جوانان هلال احمر گفت: با توجه به اينکه جشنواره قرآن و عترت به صورت مفاهيم محور برگزار شد و محتواي خوبي از آن توليد شد، تفاوت منحصر به فردي با ساير جشنواره‌هاي قرآني دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر رحيم خاکي با اعلام رضايت از روند برگزاري مسابقات قرآن و عترت گفت: با توجه به اينکه مسابقات قرآن و عترت در جمعيت هلال احمر براي اولين بار به صورت منسجم و سراسري در سطح استان‌هاي کشور برگزار مي‌شود، با اين حال مسابقات در سطح بسيار عالي و چشم گيري برگزار شد.
دکتر خاکي با اشاره به تفاوت‌هاي عميق موجود در برگزاري اين دوره از مسابقات اظهار کرد: جامعه هدف شرکت کننده در اين دوره از مسابقات به صورت مشخص و منحصر به اعضاي هلال احمر و کارکنان آن بود. اين موضوع کمک مي‌کند تا جشنواره با انسجام بيشتر و نتيجه بهتري برگزار شود.
وي در ادامه گفت: رويکرد نوع دوستي و بشردوستانه جمعيت هلال احمر که برگرفته از کتاب مقدس و آسماني ماست مي‌تواند در تعميق باورهاي ديني تلاش گران اين مجموعه و به جهت سلامت معنوي اعضا راهگشا باشد.
خاکي در ادامه گفت: با توجه به اينکه برگزاري اين مسابقات در چنين سطح گسترده‌اي در جمعيت هلال احمر تجربه اول ما بود نقايصي هم داشت و اگر توفيق داشته باشيم تلاش مي‌کنيم موارد را برطرف کنيم.

وي افزود: اميدوارم در دوره بعد با زمان منسجم‌تر، تبليغات بيشتر و بالا بردن استاندارد‌ها از لحاظ کمي و کيفي شاهد حضور جمعيت بيشتر و همچنين توانمندي فني بيشتر در رشته‌هاي کتبي و شفاهي باشيم.
دکتر خاکي همچنين از تربيت و آموزش شرکت کنندگان در اين دوره از مسابقات خبر داد و اظهار کرد: تلاش مي‌کنيم از مجموعه شرکت کننده در اين دوره از مسابقات به عنوان مربيان آموزشي ساير اعضا استفاده کنيم و سطح توانمندي‌هاي ساير اعضا را ارتقا دهيم.
خاکي همچنين از پيگيري و برگزاري مسابقات قرآن و عترت در سال‌هاي آينده خبر داد و گفت: در دوره‌هاي بعدي هم موضوعات را گسترش خواهيم داد و هم به لحاظ حجم اطلاعاتي که ارائه مي‌شود و دقت در انتخاب احاديث و آيات کاربردي‌تر تلاش بيشتري مي‌کنيم. دامنه اطلاعات دوره دوم قطعا از دوره اول بهتر است و از مفاهيم استخراج شده در اين دوره نيز استفاده مي‌شود.
وي از نتايج حاصل از اين دوره از مسابقات ابراز خرسندي کرد و در اين خصوص تصريح کرد: بايد خوشحال باشيم در اين دوره حدود هفتاد قطعه از قطعات موضوعي قرآن و بخشي از احاديث معتبر مرور شد و عزيزاني که شرکت کرده‌اند اين محتوا را مرور کردند، برخي حفظ کردند و برخي در حد درک و فهم و تحليل برآمدند.
وي در پايان از استقبال جوانان هلال احمر، کارمندان جمعيت هلال احمر و همچنين مسوولاني که در برگزاري اين دوره از مسابقات همکاري دارند، تشکر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن