تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی نمایندگان ناشران خارجی از رئیس نمایشگاه کتاب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نامه‌ای به صالحی اعلام شد؛
قدردانی نمایندگان ناشران خارجی از رئیس نمایشگاه کتاب تهران

نامه


شناسهٔ خبر: 2578631 - سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
فرهنگ > کتاب

نمایندگان ناشران خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب تهران در نامه‌ای به رئیس این نمایشگاه، ضمن تقدیر از حمایت‌های صالحی در برپایی نمایشگاه، از «توزیع عادلانه یارانه به موسسات علمی کشور» نیز قدردانی کردند. به گزارش خبرنگار مهر، این نامه به امضای مدیران شرکت‌های انتشاراتی زیر رسیده است: شرکت دهکده کتاب، همراه علم، مورنا، شهر کتاب، ویژه نشر، شرکت بازرگانی سپلای تهران، شرکت خدمات کتاب کاسپین، شرکت دانش‌آوران اکسین، دانش ارزین جهان، نگارستان کتاب آبی، آوند دانش، کتاب آریا، موسسه بین‌المللی جهان علم، کتاب نور، دانش‌پژوهان، فراوران، انتشارات کتاب آمه، دوردنیا، خدمات کتاب آرمان سام گویا، مک‌گروهیل و سَل، رسیده است. متن این نامه که یک نسخه از آن در اختیار خبرنگار مهر قرار گرفته، از این قرار است:جناب آقای دکتر سیدعباس صالحیمعاونت محترم فرهنگی و ریاست محترم بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهرانبا سلاماحتراماً امضاءکنندگان ذیل که از شرکت‌کنندگان بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب می‌باشند بدینوسیله از حمایت‌های بی‌دریغ حضرتعالی در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و توزیع عادلانه یارانه به مؤسسات علمی کشور و از زحمات مدیریت محترم کمیته بین‌الملل جناب آقای میرزابابایی و معاونین زحمت‌کش این کمیته که شبانه‌روز برای بهتر برگزار شدن این دوره از نمایشگاه کتاب تهران از هیچ اقدامی فروگذار ننموده‌اند، کمال تشکر را داشته و حمایت خود را از اقداماتی که برای اولین بار در این نمایشگاه صورت گرفته را اعلام داشته و امیدواریم در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.بر خود لازم می‌دانیم برخی از اموری که برای بار اول شاهد آن بوده‌ایم را یادآوری کنیم:۱ـ تحویل غرفه‌ها از چند روز قبل از شروع نمایشگاه.
۲ـ نصب دستگاه‌های کارتخوان در شب قبل از افتتاحیه نمایشگاه بدون کوچکترین اشکالی و رفع اشکال در کوتاه‌ترین زمان که در این چند سال بی‌سابقه بوده است.
۳ـ موکت نمودن کف سالن‌ها که در طول این چند سال بی‌نظیر بوده است.
۴ـ راه‌اندازی بخش بین‌الملل و نصب تبلیغات همگون در سالن‌های بخش بین‌الملل که شاید برای اولین و آخرین بار شاهد این کار باشیم بدون هیچ‌گونه کمکی از وزارت ارشاد.
۵ـ هدفمند نمودن یارانه به مؤسسات علمی کشور که در طی سال‌های گذشته سالم‌ترین و مطمئن‌ترین روش رساندن یارانه به دستگاه‌ها و مؤسسات فوق‌الذکر بوده است که به طور قاطع می‌توان عنوان نمود در این بیست و هشت سال بی‌نظیرترین شیوه برای رساندن یارانه برای تأمین کتاب‌های علمی دانشگاه‌ها از منابع اورجینال صورت گرفته است.
۶ـ هماهنگی لازم با حراست و سایر عوامل نمایشگاه در قبل از برگزاری نمایشگاه برای چیدمان کتاب‌ها به طوری که برای اولین بار ناشران در هنگام چیدمان هیچ مشکلی نداشته باشند.
۷ـ هماهنگی مطلوب با مدیریت کمیته ارزشیابی نمایشگاه در جهت ارزشیابی کتاب‌های وارده به نمایشگاه که امسال بهتر از تمام سال‌های برگزاری نمایشگاه کتاب اجرا گردید و ناشران از روند موجود رضایت کامل را داشته‌اند.
۸ـ تدوین شیوه‌نامه غرفه برتر که برای اولین بار در این نمایشگاه تدوین و اجرایی گردید. سعی شده است در این شیوه‌نامه به کمیت و کیفیت همزمان توجه گردیده و از داوران معتمد برای انتخاب ناشر نمونه استفاده گردید.
۹ـ اصلاحات و بازنگری در جزوه مقررات نمایشگاه به طوری که کوچک‌ترین موارد نیز مورد توجه قرار گرفته است و ترجمه جزوه مقررات به دو زبان انگلیسی و عربی.
۱۰ـ ترخیص منظم گمرک و نظم انبار به طوری که کلیه ناشران رضایت کامل را در این خصوص داشته‌اند.
نامه

نامه










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن