تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820475181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیرانوند: شاید به پرسپولیس رفتم!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بیرانوند: شاید به پرسپولیس رفتم!




دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: «مگر بازیکن با خودش در زمین تریاک آورده که با او اینطور برخورد می شود یا ما آمپول زدیم که بیایند و بگردند که بوی الکل را پیدا کنند.»





کاپ: علیرضا بیرانوند در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت و همچنین خودش صحبت کرد که در زیر می آید:

* از بازی مقابل صبا شروع کنیم. این بازی را چطور دیدی؟

- بازی بسیار سختی بود. امسال از بدشانسی ما در هفته های پایانی با تیم هایی بازی داشتیم که ماندن شان در لیگ قطعی شده بود و به همین دلیل استرس کمتری داشتند و راحت تر با ما بازی می کردند و این کار ما را سخت کرده بود. در بازی با صبا نیمه اول هر دو تیم بد بودند و موقعیت زیادی نداشتند اما در نیمه دوم ما برای اینکه حتما به پیروزی برسیم فشار بر روی دروازه صبا را بیشتر کردیم و بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

* اما مربی تیم صبا نسبت به داوری اعتراض زیادی داشت.

- فکر می کنم مربی صبا حدود 20 تا 25 دقیقه بازی را تلف کرد و روی یک صحنه پنالتی که واقعا پنالتی نبود اعتراض زیادی انجام داد. این قضیه باعث شد بازی از هیجان بیفتد. یک کارشناس داوری که برای اولین بار هم وارد حوزه داوری شده باشد، هم متوجه می شود این صحنه پنالتی نیست. وقتی توپ در اختیار من قرار دارد کاملا مشخص است صحنه پنالتی اتفاق نیفتاده است. داور در این بازی خیلی حرفه ای سوت زد و کاملا بر بازی مسلط بود.

* پس دلیل اعتراض تارتار چه بود؟

- من از تارتار انتظار این حرکات را نداشتم. او یک مربی جوان است و تا به حال در لیگ موفق بوده است. همچنین وی همکلاسی منصوریان بوده و خدا را شکر توانستیم سرمربی مان را جلوی دوستش سربلند کنیم.

* سرمربی تیم صبا نسبت به بستن GPS بازیکنان نفت اعتراض شدیدی داشت و گفت که در اول بازی این وسایل را لمس کرده است؟

- هنگامی که به زمین آمدیم تارتار به داور بازی اعتراض کرد که بازیکنان GPS بسته اند و داور بازی تمام بازیکنان را مورد تفتیش قرار داد اما من به داور همان ابتدا گفتم بازیکنان GPS نبسته اند. من واقعا دلیل این رفتار را متوجه نمی شوم. مگر بازیکن با خودش در زمین تریاک آورده که با او اینطور برخورد می شود یا ما آمپول زدیم که بیایند و بگردند که بوی الکل را پیدا کنند. من ندیدم در کشورهای دیگر هم این کار را انجام بدهند.

* فکر می کنی در بازی آخر مقابل تراکتور چه تیمی به قهرمانی برسد؟

- بازی مقابل تراکتور فوق العاده سخت است اما بگذارید چیزی را بگویم. من از دیروز به خاطر باخت استقلال و اینکه سهمیه آسیا را از دست داد خیلی ناراحت شدم. استقلال بازیکنان باتجربه خوبی داشت و می توانست سال دیگر در آسیا حضور پیدا کند و فوق العاده از اینکه نتوانست سهمیه آسیا را بگیرد خیلی ناراحتم. این صحبت من به خاطر این نیست که تراکتور می باخت و ما امتیاز می گرفتیم. چون ما در هر صورتی که حتی اگر تراکتور آن مسابقه را می باخت بازی بعد را باید ببریم تا قهرمان شویم.

* احساس می شود با توجه به زمزمه هایی که در خصوص آمدن تو به استقلال وجود دارد از اینکه سال دیگر این تیم در آسیا حضور ندارد ناراحت هستی؟

- واقعیت این است من واقعا این حس را داشتم و دوست داشتم در صورتی که فصل آینده در استقلال بازی کنم به همراه این تیم در آسیا حضور داشته باشیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

* محسن فروزان دیروز در بازی مقابل تراکتور دو گل بد خورد و مورد فحاشی هواداران قرار گرفت. در این خصوص چه نظری داری؟

- من نمی خواهم درباره محسن فروزان نظر بدهم اما فکر می کنم او امسال خیلی جاها به استقلال کمک کرد و به طور کلی هر دروازه بان، یک روز بد دارد و یک روز خوب. او دروازه بان خوبی است و دوست ندارم تماشاگران به وی فحاشی کنند. یک دروازه بان وقتی گل اول را می خورد روحیه اش خراب می شود چه برسد به اینکه تماشاگران هم بخواهند به او فحاشی کنند.

* آیا بیرانوند را سال آینده در استقلال خواهیم دید؟

- خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد. من می خواهم در تیمی بازی کنم که دیده شوم. امیدوارم این تیم استقلال باشد. این را دیگر باید استقلال تصمیم بگیرد که من را می خواهد یا نه. من واقعا استقلال را دوست دارم و دوست دارم فوتبالم را در این تیم ادامه دهم.

* اگر پرسپولیس به تو پیشنهاد بدهد به این تیم خواهی رفت؟

- من یک بازیکن حرفه ای هستم و دوست دارم اولین حضورم در استقلال باشد اما اگر این تیم مرا نخواهد و به قول معروف سر نخواستنم دعوا باشد و پرسپولیس به من پیشنهاد بدهد قبول می کنم و به این تیم می روم چون آینده ام برایم خیلی مهم است اما باز هم تاکید می کنم امیدوارم استقلال به من پیشنهاد بدهد و دوست دارم این اتفاق بیفتد. البته من از چند تیم اروپایی هم پیشنهاد دارم که در این باره باشگاه با من صحبت کرده و فقط می دانم یکی، دو تیم انگلیسی هستند اما اسم شان و بقیه مسائل را نمی دانم و درباره این موضوع باشگاه با من صحبت کرده است. امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به نفع آینده فوتبال من باشد.






تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن