تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813277920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل کمک رسانی به آوارگان اردوگاه یرموک سوریه را از سر گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان ملل کمک رسانی به آوارگان اردوگاه یرموک سوریه را از سر گرفت نیویورک-ایرنا- کمیته امداد پناهندگان فلسطینی سازمان ملل اعلام کرد، به دنبال یک هفته وقفه در عملیات کمک رسانی به آوارگان اردوگاه یرموک، امداد رسانی به این پناهندگان آغاز شده است.


به گزارش ایرنا، کریس گونس سخنگوی کمیته امداد پناهندگان فلسطینی در بیانیه روز دوشنبه خود اعلام کرد، امدادگران این کمیته به رغم دشواری های امنیتی عملیات کمک رسانی به آوارگان اردوگاه یرموک در مناطق یلدا، بابیلا و بیت سحم از توابع دمشق پایتخت سوریه را با توزیع مایحتاج یک هفته ای بهداشتی و غذایی در میان 600 نفر از این آوارگان آغاز کرده است.
گونس با اشاره به رنج پناهندگان این اردوگاه به ویژه در بحران اخیر تاکید کرد که این کمتیه برای رساندن کمک های اولیه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
در این بیانیه، با ابراز نگرانی شدید از شرایط دردناک زندگی این پناهندگان آمده است، نزدیک به 18 هزار نفر از این آوارگان و از جمله 3 هزار و 500 کودک خردسال هنوز همچنان از دسترسی به ابتدایی ترین نیاز های غذایی و بهداشتی محرومند.
کمیته مذکور با درخواست 30 میلیون دلار بودجه اضطراری برای ادامه عملیات کمک رسانی به این پناهندگان یاد آور شده است که تا کنون فقط 20درصد از بودجه مورد نیاز این کمک رسانی ها برای سال 2015 تامین شده است.
کمیته امداد پناهندگان فلسطینی بار دیگر از کشورهای جهان خواست تا اعتبارات مالی مورد نیاز را برای کمک رسانی به پناهدگان یارموک تامین کنند.
بحران سوریه در حالی وارد پنجمین سال خود شده که علاوه بر ویرانی های گسترده و نابودی زیرساخت های اقتصادی این کشور نزدیک به 200 هزار کشته و 600 هزار مجروح بجای گذاشته و بیش از 10میلیون نفر را نیز آواره کرده است.
دامپسی فرمانده ستاد مشترک آمریکا جمعه گذشته با اذعان به اینکه ضعف دولت مرکزی سوریه منجر به ایجاد چالش های بیشتری خواهد شد، اعتراف کرد: سه سال پیش به اشتباه تصور می کردیم که قدرت مخالفان سوری در حال افزایش و شرایط بشار اسد رو به زوال است، اما شرایط کاملا تغییر کرد و این درس قابل تأملی برای ما بود.
آمریکا و برخی کشورهای منطقه با حمایت از تروریست ها و مخالفان سوریه به تداوم این جنگ داخلی دامن می زنند.
مذاکرات صلح سوریه که در سال گذشته بدون هیچ نتیجه ای و با استعفای اخضر ابراهیمی نماینده دبیرکل سازمان ملل و جانشینی استفان دمیستورا در امور سوریه به پایان رسید روز سه شنبه هفته گذشته بار دیگر با حضور شماری از نمایندگان گروه های مختلف درگیر در این کشور در ژنو آغاز شد.
دمیستورا به دنبال دیدارها و گفت وگوهای طولانی با سران منطقه و جهان در یک کنفرانس خبری با تاکید بر نقش حساس و سازنده ایران در این گفت وگو ها اعلام کرد که رسما از دکتر ظریف وزیر امورخارجه کشورمان برای شرکت در این مذاکرات دعوت کرده است.
اروپام-4-541**1613



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن