تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک شومینه هوشمند رومیزی +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


با تلفن همراه کنترل می شود؛
یک شومینه هوشمند رومیزی +تصاویر
فناوری شومینه هوشمند پلانیکا (Planika)، یک سیستم احتراق پاک محسوب می‌شود که تنها گرما، دی‌اکسید کربن و بخار آب تولید می‌کند.



به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از ایسنا، فناوری شومینه هوشمند پلانیکا (Planika)، یک سیستم احتراق پاک محسوب می‌شود که تنها گرما، دی‌اکسید کربن و بخار آب تولید می‌کند. این فناوری موسوم به BEV شامل سوزاندن سوخت زیستی اتانول تا دمای 72 درجه سانتیگراد است؛ در این زمان دستگاه شروع به تولید بخار می‌کند.   المنت حرارتی دستگاه در این مرحله تا 1300 درجه سانتیگراد گرم‌ شده و بخارات را مشتعل می‌کند. از آنجاکه تماس مستقیم بین سوخت و شعله وجود ندارد، فناوری BEV باعث تولید خاکستر یا دود نشده و یک احتراق پاک محسوب می‌شود که تنها گرما، دی‌اکسید کربن و بخار آب تولید می‌کند.  
در این دستگاه رومیزی 15 حسگر ایمنی تعبیه شده است که حرارت، انتشار دی‌اکسید کربن و مصرف سوخت را کنترل می‌کند؛ همچنین یک میکروپردازشگر برای استفاده ایمن از این فناوری در نظر گرفته شده است.این فناوری مجهز به سیستم وای‌فای داخلی است که امکان همگام‌سازی و کنترل عملکرد از طریق تلفن‌همراه را فراهم می‌کند.  





  2005



۲۱/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن