تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815552197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف سامسونگ در مورد هوشمند جديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۲۳ق.ظ)
اعتراف سامسونگ در مورد هوشمند جديد موج - شرکت سامسونگ اعتراف کرد پرچم‌داران جديد اين شرکت مشکل حافظه دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، چندي پيش شرکت سامسونگ پرچم‌داران جديد خود را با قابليت‌هاي بسيار زياد معرفي کرد که مهم‌ترين ارتقاي آن‌ها نسبت به نسل‌هاي گذشته شاسي فلزي و بدنه شيشه‌اي دستگاه بود که زيبايي خاصي را به آن مي‌بخشيد ولي در کنار اين مزيت‌ها و دوربين قدرتمند با f/1.9 که نور بيشتري را در محيط‌هاي تاريک جذب مي‌کند، کاربران يک مشکل را به صفحه فيس‌بوک سامسونگ گزارش داده‌اند که ريشه در حافظه دستگاه دارد.
مشکل حافظه دغدغه‌اي بود که اغلب کاربران نکسوس بعد از به‌روز کردن دستگاه خود به اندرويد لالي‌پاپ تجربه کردند و گوگل نيز سخت تلاش کرد تا اين مشکل موجود را برطرف سازد.
علاوه بر اين در نکسوس‌ها به‌دليل خالي نشدن حافظه رم بعد از اجراي هر اپليکيشن، دستگاه در حال پردازش سنگين قرار مي‌گرفت و در کل عملکرد آن کاهش پيدا مي‌کرد و گاهي اپليکيشن‌ها نيز به درستي کار نکرده و کرش مي‌کردند.
اکنون بر اساس گزارش کاربران، گلکسي S6 و گلکسي S6 اج نيز هر دو اين مشکل را دارند اما معلوم نيست که آيا اندرويد لالي پاپ عامل آن بوده و يا دليل ديگري دارد اما هرچه که باشد کاربران چندان هم بي‌راه نگفته‌اند و خود سامسونگ نيز وجود اين مشکل را تاييد کرده است و در تست‌هايي که انجام داده، چنين مشکلي را تجربه کرده ولي احتمال دارد که در نسخه‌هاي جديد اندرويد اين مشکل مرتفع شود.
اما تا آن زمان شما مي‌توانيد از طريق بخش مديريت اپليکيشن، برنامه‌هايي را که اجرا کرده‌ايد و اکنون از آن‌ها استفاده نمي‌کنيد، به‌صورت دستي ببنديد تا مشکل رم در دستگاه شما برطرف شود و ساير اپليکيشن‌ها نيز در اجرا به مشکلي بر خورد نکنند. البته در صورت روت کردن دستگاه نيز به احتمال زياد مشکل شما برطرف خواهد شد اما هيچ کدام از اين روش‌ها راه حل نهايي نيستند و راه حل اصلي را سامسونگ به‌زودي با انتشار يک به‌روز رساني کوچک انجام خواهد داد و مشکل حافظه دستگاه‌ها را برطرف مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن